Synthstand voor 3 synths

Status
Please reply by conversation.

bambamstudio

Certified MoogPro
mail me: marc@bambamstudio.nl

Ow het liefst deze in het zwart, daar ik die al eentje heb:
Maar het mag ook een andere zijn !!!!!!!

Attachments

• keyboardstand.jpg
    keyboardstand.jpg
    9,4 KB · Bekeken: 101
Laatst gewijzigd:
Zelf ben ik intussen een vurige fan van de Ultimate APEX 48, superklasse keyboardstand en beschikbaar in 2 smaken, zwart en zilver, bij Thomann kost deze 198 EUR.

Neemt ook heel weinig plaats in en ook voor live-gebruik ideaal, de voeten schuiven er gewoon in zodat je een heel compact ingeklapte stand hebt die minder plaats inneemt dan gelijk welk andere stand.

Ik heb maanden geleden twee stuks besteld bij Thomann, in Vlaanderen vond ik geen enkele winkel die ze op voorraad hadden of op bestelling wilden leveren.

Je kan deze stands ook nog uitbreiden met andere draagarmen, zo heb je korte en lange draagarmen. De APEX kan best wat gewicht torsen, zelfs met m'n Yamaha P120-S en Korg Z1, is er geen enkel spoor van 'doorzakken'. En het is ook heel stabiel, je hebt dus geen last van wiebelen als je eens een lekkere solo uit je vingers laat vloeien (je wordt dus niet zeeziek)

De meeste stands voor 3 keyboards (bv Quiklok) zijn niet stevig genoeg en wiebelen allemaal, de APEX is echt wel THE ULTIMATE STAND :D

Meer info vind je op de website van Ultimate Support Systems

UltimatesupportAX48BLX.gif

Ja nieuw is alles te koop, dat snap ik ook.
En ik weet ook wat er te koop is.

Die ultimate is erg mooi maar ook erg duur.
En meer voor live.
In de studio, waar alleen synths erop komen te staan waar ik niet op speel gewoon te duur.

Toch bedankt voor het meedenken :)

Nog ff dit

Nog ff dit

Standaard wordt een APEX geleverd met draagarmen voor 2 synths, maar je kan hem uitbreiden zodat er 3 synths op geplaatst kunnen worden.

Als het alleen maar is om je keyboards op te gooien timmer je toch met een paar balken vurenhout een simpele stand. 15 euro hout, een paar schroeven en voila...

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Als het alleen maar is om je keyboards op te gooien timmer je toch met een paar balken vurenhout een simpele stand. 15 euro hout, een paar schroeven en voila...

Tegenstrijdige mode:

Maar het oog wil ook wat :)

Zoek je er nog een? Ik heb er een te koop voor 4 synths.

Hmmm.. ja sorry BamBam, ik zie dat phase inderdaad eerder gereageerd heeft.

Status
Please reply by conversation.
Back