• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Minimoog van Moog

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
€3150

werkt perfect en ziet er redelijk goed uit.

de synth zelf, de alu bak, het frontpaneel en de knoppen zijn gewoon erg mooi, maar ik vind zelf de kast minder mooi, is wel origineel, maar met dekkende beits.

deze minimoog is gemodificeerd.
hij heeft originele studio electronics modificaties (die later in de midimoog verwerkt werden). het is ook een amerikaans model met de amerikaanse stekker er nog aan. er zit op de mini een 220/110 schakelaar, dus op verzoek zet ik er een andere stekker aan en schakel hem naar 220v. anders krijg je een omvormer erbij.

de mods zijn origineel SE en netjes uitgevoerd.
o.a. sync van vco 1 en 2, extra LFO (dus vco3 vrij) en 3 cv inputs (dynamics, aftertouch en de andere ben ik vergeten) die je naar filter, volume en pitch kan voeren. verder een normale gate in en cv uit.

inruil kan altijd wel, ik heb wel zin in modulair, macbeth (m3x...) waldorf microwave1, atc1, modules dus, maar iets anders kan ook hoor..... ppg prophet vs .........

foto's volgen zodra het een beetje opentrekt hier en ik even tijd heb.

kloteweer, dan maar een paar fotootjes binnen

Attachments

• DSC04555.jpg
    DSC04555.jpg
    71,4 KB · Bekeken: 102
  • DSC04556.jpg
    DSC04556.jpg
    88,8 KB · Bekeken: 92
  • DSC04557.jpg
    DSC04557.jpg
    52,9 KB · Bekeken: 103
  • DSC04554.jpg
    DSC04554.jpg
    56,9 KB · Bekeken: 102
:slotje:

mag deze dicht svp, dat ik 1 nieuwe thread maak.
ik krijg gewoon een zere knie van het schoppen anders.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back