[track] Diepe techno!

forcesupreme

links hangend lid
Ola!

Ik heb een techno nrtje in elkaar geknutselt, hij klinkt lekker diep, een beetje Hardcell achtig. Ben er wel tevreden over.

Gemaakt met Renoise.

Download

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Laatst gewijzigd:
Mooi geluid (voor zover te beoordelen van mp3), het is techno, maar een beetje extra variatie mag volgens mij ook in dit genre wel.

Klinkt goed.
Ik vind 'Manshaft 02' alleen wel lekkerder..;)

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
Klinkt goed.
Ik vind 'Manshaft 02' alleen wel lekkerder..;)

Is ook wel een heel andere stijl techno niet dan?

Dat is het waarschijnlijk wel, Ohja, Mantis.. Die vond ik nou echt geweldig. Thematisch nummer.
Maar dat is ook wel gelijk de lastigheid, nl. om een pakkend thema neer te zetten.

Laatst gewijzigd:
Je kan 'em nog heftiger maken?!;) Maaruuuh.......

Sweet!!!:)

Nog heftiger?! Muff heeft al dagen knallende koppijn, maar vond dit toch een lekker trackie hoor :halleluja

Hij is erg lekker zeg.

En ach ja, je kunt hem net zo strak trekken als Vanessa na een Botox behandeling. :D Maar het hoeft niet. Nu klinkt hij lekker zacht/wollig en dat heeft wel wat.

klinkt erg lekker zoals al je tracks trouwens :) maar kan je je compressor niet eens anders instellen ofzo want zo lijken alle tracks van jou wel op elkaar.

Origineel geplaatst door forcesupreme
Is ook wel een heel andere stijl techno niet dan?

Yep, ik gaf alleen m'n smaak weer.. :D

Klinkt lekker:okdan:

Origineel geplaatst door TraiZor
klinkt erg lekker zoals al je tracks trouwens :) maar kan je je compressor niet eens anders instellen ofzo want zo lijken alle tracks van jou wel op elkaar.

Ja weet ik, maar zo staat ie zo lekker ;)

:halleluja

Ik hoef t niet eens te reviewen; ik download t alleen maar omdat ik t fokking vet vind:okdan: :biertje:

Review

Review

Lekkere techno track, dit nummer zal het zeker goed op een techno feest of in iedergeval ik ga er helemaal LOS op!! voor de rest goede mixdown en een boeiende track. Maak je dit alleen met software?? en nu ik hem zo beluisterd klinkt het nummer in mn koptelefoon een beetje naar links..
maar voor de rest ga zo door..:dj:

Re: Review

Re: Review

Origineel geplaatst door CoolBorders
Lekkere techno track, dit nummer zal het zeker goed op een techno feest of in iedergeval ik ga er helemaal LOS op!! voor de rest goede mixdown en een boeiende track. Maak je dit alleen met software?? en nu ik hem zo beluisterd klinkt het nummer in mn koptelefoon een beetje naar links..
maar voor de rest ga zo door..:dj:

Software only baby:D!

Klinkt ie naar links? kan goed hoor, ik heb m zelf nog niet door een fatsoenlijke koptelefoon beluisterd.:o:

Back