3 steps ahead fundraiser

faab >>> jij maar 3 ik heb anderhalf uur in het stookhok wat ze de 3e zaal noemen gestaan tijdens drokz en akira en wauw als je gewoon stond werd je na 10 minuten al nat van het zweten!!! :P

vond het wel zielige reactie van de mensen toen je fixxxed draaide trouwens :stupid

dione >>>
VET GEDRAAID KEREL !!! heb flink staan hakken toen je stond te draaien! :P

idd sorry kwam misschien wat krom over.

Maar zoals ik begrepen heb krijgt peter paul een video van het feest.

Ik was er ook nogwel !!
Top feesie !
Ik heb ook nog wel staan beuken toen Dione draaide :)

:halleluja :dj:

vond het wel zielige reactie van de mensen toen je fixxxed draaide trouwens

Dank je, maar ik loop inmiddels al zo lang mee dat ik er boven sta, als ze en masse de r&b hater gaan uithangen terwijl ik een hardcore klassieker sta te draaien, moeten hun dat zelf weten. Er waren trouwens zat mensen die het wel tof vonden.
Nazies en ander tuig besteed ik geeneens aandacht aan:(
not worth it.

IMG_1669.jpg

Faab in de mixx :dj:

Jo edge wist niet dat je anton korbijn was!:)

Lache he zo'n actie foto

faab >>> ja idd dat vond ik zo leuk juist dat er veel klassiekers gedraait werden die ik al in tijden niet meer had gehoord!

nog zo een:
FUCK THA MADMAN YOU'LL BE A FUCKIN' DEADMAN!!!

:D

tjonge ben benieuwd hoe dat word op bass generation 3 wanneer ik er moet draaien :P

Origineel geplaatst door faab
Dank je, maar ik loop inmiddels al zo lang mee dat ik er boven sta, als ze en masse de r&b hater gaan uithangen terwijl ik een hardcore klassieker sta te draaien, moeten hun dat zelf weten. Er waren trouwens zat mensen die het wel tof vonden.
Nazies en ander tuig besteed ik geeneens aandacht aan:(
not worth it.

Ik kan me zo 1 2 3 niet herinneren wat voor nummer dat is. Enlighten me please.

Tja en het boerenkistenvolk.....:(

dat is een hardcore cover van blackstreet ofzo toch ?!

zit een heel stuk in de break dat je r&b beats hoort en de zang gaat zo ongeveer :

so if you need a fix ... baby you and i together
so if you wanna fix ... i can give what you neeedaaa

zo ongeveer ;)

tja ach als trouwens 100 man van de 4000 ofzo present heel hard boe gaan roepen en het zaalgeluid stond al helaas niet zo hard dan lijkt het heel wat boeroeprs, viel eigenblijk wel mee dnek ik ;)

Is Amsterdam, waar leg dat dan nog gedraaid door Faab? ;) :D

Faab, jij bent overigens een van de weinige R'dammers die zich nog kan laten zien in A'dam en omgeving geloof ik. Paul, RTC, Neophyte, allemaal niet echt welkom meer dankzij de mannen van het voetbal geweld. Echt zielig. :r

Faab, jij bent overigens een van de weinige R'dammers die zich nog kan laten zien in A'dam en omgeving geloof ik.

Komt denk ik doordat ik bij ID&T heb gezeten en resident dj in Mysteryworld ben geweest.
Plus maak ik me totaal niet druk over voetbal,boeit me niet.

dat is een hardcore cover van blackstreet ofzo toch ?!
Yep, produktie van mij & promo uit de happy tijd.

En ff over dat boegeroep besteed er alsjeblieft geen aandacht meer aan, het feest ging niet om mij maar om peter paul dat schijnt iedereen op het internet ff niet meer te beseffen.
Trouwens ik draai wat ik wil en heb schijt aan een paar mensen die het misschien niet leuk zullen vinden:( u can't please them all.

Origineel geplaatst door omc
Is Amsterdam, waar leg dat dan nog gedraaid door Faab? ;) :D

Faab, jij bent overigens een van de weinige R'dammers die zich nog kan laten zien in A'dam en omgeving geloof ik. Paul, RTC, Neophyte, allemaal niet echt welkom meer dankzij de mannen van het voetbal geweld. Echt zielig. :r

Distortion van RTC draaide er ook.......Neophyte was geloof ik te laat of zo......Paul zat in Spanje....en komt Peter Paul ook niet uit de omgeving van Rotterdam ?

ik heb me daar fijn vermaakt, errug lekker dat idd alle gouwe ouwe voorbij kwamen...

Echt heeeerlijk gewoon... ik schrok alleen wel een beetje van het publiek wat tegenwoordig naar feesten gaat.
Maar toen de avond eenmaal vorderde was het gezellig :D echt goed!

Peter Paul, ik hoop het allerbeste voor je, mocht je dit ooit lezen!

Bedankt! :okdan:

Origineel geplaatst door dione
Distortion van RTC draaide er ook.......Neophyte was geloof ik te laat of zo......Paul zat in Spanje....en komt Peter Paul ook niet uit de omgeving van Rotterdam ?
Gelukkig konden de mensen bij dit feest nog wel het respect opbrengen maar ik denk dat we Thunderdome vorig jaar nog niet vergeten zijn toch ...

ach ja er zou niks zijn gebeurd denk ik als er rotterdamse mensen hadden gedraait hoor, die verhalen worden altijd opgeblazen!!! :(

faab >>> groot gelijk!!! zie je binnenkort wel weer

tegenover 100 man hooligan staan er 1000 fans die 't niet over zich heen laten komen dat hun dj's wat aangedaan wordt

maar de sfeer wordt er niet gezelliger op nee

Back