Apextone 19" rack 10u (oud model)

Status
Please reply by conversation.

Ophidian

Ouwe rot
Hallo luitjes,

Ik maak al jaren gebruik van een bepaald type rack dat ik ooit bij de feedback gehaald heb. Hij lijkt op deze op hun website.

Ik heb in '98 ofzo m'n eerste gekocht, en in de jaren sinds toen er nog 2 bijgehaald, waarvan 1 met wieltjes. Het handige aan dit model is o.a. dat je ze dus op kunt stapelen en zodoende een mooi hoog rack aan apparatuur opbouwt.

Ik wilde er graag nog een 4e bovenop zetten, dus heb ik bij feedback het rack besteld wat onder de hierboven geplaatste link te vinden is. Alleen hij komt net binnen, en het blijkt dat ze het ontwerp iets aangepast hebben... Het zijn minieme verschillen (andere pootjes, schroefgaatjes extra) maar tot mijn schrik kom ik erachter dat dit model ongeveer een halve centimeter kleiner is dat die dat ik al heb. Kortom: hij past dus niet!! Ik vind het onbegrijpelijk dat een fabrikant zoiets essentieels zou veranderen, maar ze zullen wel hun redenen gehad hebben...

Mijn vraag is dus: wie heeft er nog een OUD MODEL van dit type rack staan wat ik over kan nemen? Je zou me er behoorlijk mee uit de brand helpen! Alvast hardstikke bedankt.

Eventueel heb ik dus een gloed nieuwe voor je te ruil, waar je dus niks van merkt als je er maar eentje (en dus maar 1 type) van hebt. Ik betaal je wat bij voor de moeite!

Als ik dat zo zie heb ik daar 2 van ze zijn verre van nieuw (dus het kan een oud model zijn hehe), waar ik verder geen waarde aan hecht. Voor een klein prijsje mag je ze in Doetinchem komen halen... Wel moeten we eerst even checken of ze wel echt gelijk zijn, maar zo te zien wel... PB me maar bij interesse...

Status
Please reply by conversation.
Back