Afterglow

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Werk in voortgang:

http://soundcloud.com/dropboxmastering/raphie-grooves-afterglow

hmm tja.. echt vernieuwend is het niet he? Wel netjes gemixed, alles knalt lekker, maar het is allemaal wel heel erg clichematig.. opbouwtje, beetje gefilter, break/drop, weer een opbouwtje, einde. De eerste 2 minuten zijn echt stomvervelend als ik eerlijk mag zijn.. handig voor een DJ om je plaatje in te draaien (doen ze dat nog?), maar heeft voor mij iig geen waarde als luisterbare muziek.

Technisch gezien dus OK, maar artistiek gezien een beetje ongeinspireerd.. te run of the mill formulegedoe.

het klinkt mij veel te steriel

Hmmja.. vind 'm eigenlijk qua nummer ook nogal gewoontjes/saaiig.. :erm:
Ken wel (veel) beter werk van je.. zitten wel geinige dingen in, hoor, maar niet SUPER.

Qua mixing, etc. weinig mis mee zeg ik als n00bje, en via Logitech setje luisteraar..

Moet nog wel het e.e.a. gebeuren, denk dat de rode raad wel is dat alles nog te veel aan staat en het .e.e.a natuurlijk voorspelbaar is. Daar ga ik de komende dagen aan werken ;)

Leuk om te horen dat de mix i.i.g. al wel begint te staan. Denk ook wel dat ik voldoende elementen heb heb, zal moeten kijken of ik er qua arrangement iets spannends van kan maken.

Ik probeer een beetje het sfeertje te vinden tussen Sander van Doorn "Purple Haze" en Lil Louis met "French Kiss"

Back