Jamless DAWing (Reason 12)

Montfrooij

Gepokt en gemazeld
Weer een keer een Reason nummertje gemaakt.
Ik wilde een andere videostijl voor wat beeldmateriaal gebruiken.
Iets meer 'beat' en niet zo zoetsappig. (niks mis mee, maar ik had daar zin in)

Wat ik heb gebruikt :
Master FX :
- Arturia Rev LX-24
- Arturia Intensity
- Valhalla Supermassive

Instrumenten :
  1. Complex 1 met een bass / synth patch.
    1. Arturia Efx Fragments
    2. Arturia Coldfire Distortion
  2. Grain met een eigen fieldrecording als basis voor een lead achtige sound
    1. Arturia Dimension D Chorus
    2. Synchronous voor wat ritmische vervorming
    3. Arturia Tube culture distortion
    4. Arturia Tape delay
    5. Arturia Sem filter.
  3. Klavier noir (gratis Refill)
    1. Arturia EFX Fragments
  4. Afterglow string refill (gratis)
    1. Synchronous
    2. Arturia Eternity delay
  5. Umpf kit
    1. Arturia Coldfire distortion
Al met al veel Arturia FX collection :)

Waauw, muziekaal is ie heel erg mooi, ik heb er echt van genoten. Maar ik moet je wel ff zeggen dat de beelden je afleiden van de muziek. Je muziek zou beter binnenkomen als je slechts 1 foto gebruikt voor de hele track. Knap gedaan gast.

Gloomy

Weer erg sfeervol!
Thnx!
Waauw, muziekaal is ie heel erg mooi, ik heb er echt van genoten. Maar ik moet je wel ff zeggen dat de beelden je afleiden van de muziek. Je muziek zou beter binnenkomen als je slechts 1 foto gebruikt voor de hele track. Knap gedaan gast.

Gloomy
Thnx Jan.
Ik wilde juist muziek en beeld combineren. Dus dat ze elkaar versterken zeg maar.
Maar het is gewoon lekker prutsen en genieten van twee gave hobbies!

Mooie beelden van jullie vakantie in Zweden en ook van de drone! Maar wel een beetje eens met de eerdere comment van Gloomy dat het de muziek naar de achtergrond duwt en dat is zonde voor de prachtige compositie!

Mocht je nog ergens een trage hiphopbeat hebben liggen beetje in de geest van deze en eens zin hebben samen te werken met een rapper dan houd ik me aanbevolen!

Mooie beelden van jullie vakantie in Zweden en ook van de drone! Maar wel een beetje eens met de eerdere comment van Gloomy dat het de muziek naar de achtergrond duwt en dat is zonde voor de prachtige compositie!

Mocht je nog ergens een trage hiphopbeat hebben liggen beetje in de geest van deze en eens zin hebben samen te werken met een rapper dan houd ik me aanbevolen!
Thnx.
Ja, heerlijk land.
En idd, de beelden zijn de hoofdmoot, dus dat klopt wel dat die de aandacht pakken.
:)

Het is zeker een rapbare beat. Ik heb hem op m'n lijstje staan om een rap op te schrijven.
Het is even wachten op inspiratie m.b.t. onderwerp, maar de ervaring is dat die zich vanzelf aanbiedt.
Er ligt zo niks meer, maar de stijl bevalt me heel erg, dus die komen zeker.

Ben benieuwd naar je raps!

Goed gedaan!

Back