Hallo allemaal

McPollus

Nieuwkomer
Ik ben van nature een audiofiel.

Ik heb veel respect voor creatieve geesten die uit de simpelste oscillatoren iets neer weten te zetten.
Ik heb zelf een Elka Synthex die ik net van zolder heb gehaald. Eerst maar eens kijken of hij kuren vertoond ....
Je hoort het wel.

Groeten McP

Welkom :mega:

Dat is niet de minste synth, die je net van zolder hebt gehaald. Ik denk dat ik ook maar eens ga kijken binnenkort...oh damn, ik heb geen zolder :stupid

Hopelijk heeft je Synthex geen kuren in ieder geval. Veel plezier er (weer) mee en veel plezier ook op het forum!

Ondertussen weer wat verder. De SYNTHEX helemaal nagelopen en gereinigd en is weer in top conditie. Na wat opruimingen in de zolderkast kwam ik ook de originele handleiding en het midi doosje tegen. Het blijft me verbazen wat voor fantastische geluiden je uit dit vliegdekschip kunt toveren. Moet wel vertellen dat ik weinig ervaring met andere synths heb ......
Ik heb toen in de tijd dit toestel tweedehands gekocht en gebruikt als audiogenerator om audioapparatuur af te stellen. :)

Voor de mensen die geinteresseerd zijn in een goed functioneerde ELKA SYNTHEX blijf mij volgen.
Edd. gaat dit monster de verkoop in .............

Attachments

• MIDI OUT1.png
    MIDI OUT1.png
    25,4 KB · Bekeken: 63
"vliegdekschep"
"zolder"
"monster"

*schuift drie fiches op zijn Marktplaats.nl-bingokaart, en wacht gespannen af wat er nog meer uit de tombola komt*

Back