Eminent niet blij met JMJ

Vortigern

Stamgast
Schitterende reactie! Jarre gebruikte de Eminent niet voor christelijke doeleinden... Dat komt er wel aardig uit bij die knar.

als Eminent nog echt bestaat en ze gaan met de markt mee bouwen ze die 310U wederom met een phaser ingebouwd...,
nu de toetsen-spelende wereld weet dat Oxygene en Equinoxe daarmee gemaakt zijn kunnen ze die dingen voor 995 euro nieuw als zoete broodjes verkopen :)

Misschien moeten we die dominee wijsmaken dat Eminem zich naar zijn orgeltje heeft vernoemd. Kijken wat-ie dan zegt... :)

als Eminent nog echt bestaat en ze gaan met de markt mee bouwen ze die 310U wederom met een phaser ingebouwd...,
nu de toetsen-spelende wereld weet dat Oxygene en Equinoxe daarmee gemaakt zijn kunnen ze die dingen voor 995 euro nieuw als zoete broodjes verkopen :)

995€?

Daar gaan ze niet blij mee zijn bij Eminent! Zoek de nieuwprijs van de 310 destijds eens op en gooi er de inflatie bij. Orgels -ook degenen die nu een halve appel waard zijn- waren nieuw duur tot pepertjeduur.

In ieder geval is de muziek van JMJ nu ook niet bepaald godslastering, dus de dominee hoeft zich niet op te winden. :)

995€?

Daar gaan ze niet blij mee zijn bij Eminent! Zoek de nieuwprijs van de 310 destijds eens op en gooi er de inflatie bij. Orgels -ook degenen die nu een halve appel waard zijn- waren nieuw duur tot pepertjeduur.
Weet niet wat een U310 nieuw kostte, maar ik heb hier een Grand Theatre 2000 staan, met de boekjes en factuur er nog bij. Mijn schoonopa betaalde er in 1978 achttienduizend gulden voor.

Weet niet wat een U310 nieuw kostte, maar ik heb hier een Grand Theatre 2000 staan, met de boekjes en factuur er nog bij. Mijn schoonopa betaalde er in 1978 achttienduizend gulden voor.

Serieus? Daar had je in die tijd een dikke Mercedes voor!

nou ja die reactie viel toch wel mee?
het was gewoon zijn muzieksmaak niet toch?

Hij had liever de kerk in huis dan een mof voor de deur......

En zo hoort het ook. Dat nozemtuig wat je tegenwoordig in die oude Mercedesbusjes ziet rondrijden van heidens feest naar heidens feest bevestigt al mijn vooroordelen weer over dat Teutoonse blikmerk.

Schorriemorrie!
Tuig!
Rapalje!
Schobbejakken!

Vorige week vrijdag heb ik een '310 theatre' gekocht bij de kringloop (het is me het jaartje wel)
Afgelopen maandag netjes thuisbezorgd door die winkel; volgens hun is de 310 helemaal niet zwaar vergeleken bij een 'pianola'...
Alles werkt en m'n synthi kan mooi op die bladmuziekstandaard staan...

Attachments

• IMGA0075.jpg
    IMGA0075.jpg
    56,6 KB · Bekeken: 141
Laatst gewijzigd:
Die man heeft een mooi hoofd! :P

Hier bij de kringloop staat een grand theatre 2000 te koop, dus als je met je bakfiets in de buurt ben binnenkort....

DE Eminent 310 unique standard kostte in 1973 4295,- gulden
De Eminent 310 unique Theatre kostte in 1973 4995,- gulden.
Voor die prijs kon je een nieuwe kleine auto kopen in die tijd.

Back