legalize streetrave 7 juni A*dam

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
het weer tijd voor een legalize straatrave. deze wordt volgende week zaterdag(07-06-2003) gehouden in de straten van amsterdam. mensen die niet weten wat dit is, een kleine uitleg. legalize is een demonstratie voor het legaliseren van drugs. hierbij zijn er toespraken en een streetrave(13:00 t/m 17:00) met een stuk of 20 vrachtwagens met geluid(verschillende stylen muziek) die door de straten van A*dam rijden met een eind feest ( 17:00 t/m 22:00) op de papaverweg in amsterdam. onze organisatie The Swingbrothers rijden met een vrachtwagen met deze demonstratie mee en zullen de straten van amsterdam van beukende beatjes voorzien.

meer info hier over vindt je op de onderstaande links:

legalize: www.legalize.net

onze wagen en info:the swingbrothers

als het zo mooi weer is als vandaag :) dan wordt het een zeer leuke dag. deze/dit demonstratie/evenement is geheel kostenloos en iendereen is bij deze van harte welkom.

ik zeg altijd maar:hoe meer zielen hoe meer vreugde

Attachments

• flyer-voor.jpg
    flyer-voor.jpg
    34,8 KB · Bekeken: 155
Wij (XiniX) rijden ook mee met ons sound-system
om de mensen in a'dam te voorzien van een beetje hardcore/hardtek.
Je kunt ons system herkennen aan een legertruck met een grote boerenkar volgeladen met speakers.
We hebben er zin in en hopen dat het net zo leuk wordt als vorig jaar.

Jaa ik ben er zeker weten!!
Let vooral op de psytrance ;)

Trouwens, coole tekno-sets in de Triangel (kraakpand) laatst, XiniX :d
Vet feest, goede mix van mensen (goa en tekno), leuke sfeer tot laat in de namiddag :halleluja :

Ik kijk er naar uit .. succes!

HiHi...vorige keer bij Legalize liep er echt een gigantische kluit mensen die danwel dronken dan wel zo strak als een paal achter die wagens aan housden. Toen dacht ik "Daarmee bereik je PRECIES het tegenovergestelde dan wat de organisatoe voor ogen had". Mensen zien dat en denken "Zie je wel....legalisatie draait alleen maar uit op hard drugs gebruik". Gelukkig waren er ook genoeg mensen die het wel snapten.....

Origineel geplaatst door Nolet
HiHi...vorige keer bij Legalize liep er echt een gigantische kluit mensen die danwel dronken dan wel zo strak als een paal achter die wagens aan housden. Toen dacht ik "Daarmee bereik je PRECIES het tegenovergestelde dan wat de organisatoe voor ogen had". Mensen zien dat en denken "Zie je wel....legalisatie draait alleen maar uit op hard drugs gebruik". Gelukkig waren er ook genoeg mensen die het wel snapten.....

Gaat het er niet om dat alles gelegaliseerd wordt dan?

Origineel geplaatst door bikkel
Gaat het er niet om dat alles gelegaliseerd wordt dan?

inclusief het gehoorschade veroorzaken bij herdershonden? :duivels:

enniewee, tegenwoordig kan je volgens mij beter met een gewone peuk in een kroeg gaan zitten onder het motto "legalise it"

JA, alles legaliseren! Crack, Hero, Coke!

Nee....legalize gaat wel over meer dan softdrugs maar toch niet dat je met z'n alle strak als een paal om 2 uur 's middags de Amsterdamse binnenstad om ver staat te trappen. Don't get me wrong. Ik ben zeer voor vrij gebruik van een aantal drugs en voor leuke straatfeesten. Maar dit sloeg echt nergens op...'t stuitte mij tegen de borst...en dat gebeurt niet vaak!! ;)

Origineel geplaatst door Nolet
JA, alles legaliseren! Crack, Hero, Coke!

Nee....legalize gaat wel over meer dan softdrugs maar toch niet dat je met z'n alle strak als een paal om 2 uur 's middags de Amsterdamse binnenstad om ver staat te trappen. Don't get me wrong. Ik ben zeer voor vrij gebruik van een aantal drugs en voor leuke straatfeesten. Maar dit sloeg echt nergens op...'t stuitte mij tegen de borst...en dat gebeurt niet vaak!! ;)

Ja zo open en bloot midden in het daglicht geeft het een heel ander gevoel ik weet precies wat je bedoelt. Net zoiets als sex in het openbaar ofzo. Dat is dan opeens ook vies. Ofzo.

Origineel geplaatst door bass-molecules
ons thema is STRIKT alleen gericht op softdrugs. wij vinden dat de harddrugs zeker niet gelegaliseerd moet worden. en dat van iemand die geen druks gebruikt :L

In Frankrijk er is helemaal geen verschil tussen harddrugs en softdrugs

Wat iedereen gebruikt moeten ze zelf maar weten. Ben het er persoonlijk ook niet mee eens om softdrugs te legaliseren. Grenzen kun je blijven trekken. Ik zie het al helemaal voor me dat straks een legalize harddrugs optocht gehouden wordt. Over 5 jaar staat half Amsterdam in het openbaar met een stuk folie, een druivensuikerachtige substantie, een aansteker en een spuit.
Het feest op zich lijkt me heel cool, de gedachte wat minder.

Ik snap wel een beetje wat de mensen hier bedoelen met hun `afkeer` van de legalize, ik vind het een cool initiatief, blow zelf wel niet meer sinds een jaar (applaus voor mezelf) maar gebruik af en toe wel eens andere drugs op een feest en hou dat oo lekker zo. Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat hij doet qua drugs. Maar vorig jaar heb ik toch ook een heleboel mensen gezien die echt te ver heen waren. Dat is denk ook niet de bedoeling van de legalize maar als jan met de pet deze mensen met hun gote ogen en malende kaken zien dat geeft dat denk ik een verkeerd beeld. De hele optocht zou vrijheid en blijheid uit moeten stralen en zo leek het voor mij in ieder geval niet. Neemt niet weg dat ik het een cool initiatief vind en zeker wel weer van de partij ben.

Drugs is leuk als het iets toevoegt niet als het alleen om de drugs gaat.........................

Origineel geplaatst door bounce
In Frankrijk er is helemaal geen verschil tussen harddrugs en softdrugs

In Nepal wel :confused:

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Wat iedereen gebruikt moeten ze zelf maar weten. Ben het er persoonlijk ook niet mee eens om softdrugs te legaliseren. Grenzen kun je blijven trekken. Ik zie het al helemaal voor me dat straks een legalize harddrugs optocht gehouden wordt. Over 5 jaar staat half Amsterdam in het openbaar met een stuk folie, een druivensuikerachtige substantie, een aansteker en een spuit.
Het feest op zich lijkt me heel cool, de gedachte wat minder.

Klopt, ban de alcohol!

Back