[10.06.2006] LEGALIZE! 10 jaar

.....

.....

ik weet niet wie dat gaat doen, maar vind het wel leuk dat je toch komt. Als je de toespraak niet wilt missen, zorg dan dat je om 12.00 uur op de Dam staat.

Hmmm heb 2 jaar geleden (ergens wel gelukkig) dat gedoe in de tunnel niet mee gekregen, maar goed die karren sjeesde de tunnel door en als ik knetter ben loop ik niet zo snel meer, heb toen maar gezellig met een paar van die opruim-lui en een plastic zak wat zooi staan opruimen! En ze (niet allemaal hoor) blowde vrolijk mee! :peukie:

Probeer dit keer ook weer van de partij te zijn, heb me altijd prima vermaakt!

Origineel geplaatst door Syntax Terror
....als ik knetter ben loop ik niet zo snel meer, heb toen maar gezellig met een paar van die opruim-lui en een plastic zak wat zooi staan opruimen! En ze (niet allemaal hoor) blowde vrolijk mee! :peukie:
Kijk! That's the spirit!! :D Nee echt, vind ik koel van je :okdan: ...Feestgangers die schoonmaken i.p.v. vervuilen zijn zelldzaam
Maar btw; Die shit van tegenwoordig (en dan vooral de wiet) mag van mij wel wat minder sterk worden hoor. Discussie?? 8~

www.technoville.nl

www.technoville.nl

en als je er nou eens wat minder in doet? Ik weet het niet hoor, want ik rook niet, ik rij wel mee, maar doe dat meer voor mijn vrienden en mensen die wel gewoon een wietje willen roken ;)
ben trouwens nog op zoek naar mensen die eventueel een half uurtje willen :walker: met de lint om de technoville truck heen. stuur mij maar een persoonlijk bericht als je interesse hebt :)

Komt er nog een eindfeest ergens.. of mag dat niet van de gemeente?

Origineel geplaatst door Rubmanation
Kijk! That's the spirit!! :D Nee echt, vind ik koel van je :okdan: ...Feestgangers die schoonmaken i.p.v. vervuilen zijn zelldzaam
Maar btw; Die shit van tegenwoordig (en dan vooral de wiet) mag van mij wel wat minder sterk worden hoor. Discussie?? 8~

ik zeg buietn wiet ,..= nog niet op
rook t hele jaar byna gratis

das idd een goede optie. buitenwiet is veel relaxter en je bent ook niet zo stoned dat je de hele avond de bank niet afkomt. en even over er minder ingooien, dat kan inderdaad, maar mijn ervaring is dat dat niet de enorme hoeveelheid thc die er tegenwoordig in zit compenseert en dat de meeste blowers er gwoon een bepaalde hoeveelheid groen spul ingooien en daar zelden van afwijken. Bovendien is het met het draaien van een joint belangrijk dat je de goede verhouding tabak/cannabis moet hebben wat dan betekent dat je sprietjes moet draaien. Thc-limiet mag er van mij gewoon komen. maarja, dan moet er daar weer een wet voor komen .blablabladiebla

Af en toe vraag ik me af of ik de enige ben die af en toe wel eens een snaak draait en tegelijk geen enkele behoefte aan een gelegaliseerd softdrugsbeleid heb. Mooi dat mensen ergens voor staan hoor, en voor de volksgezondheid zou het absoluut ook beter zijn, evenals het criminele sfeertje wat toch altijd rond shops hangt.

Wat is nou precies de meerwaarde van een gelegaliseerd softdrugsbeleid tov. een gedoogd beleid? En dan bedoel ik niet de bovenstaande voorbeelden, maar voorbeelden die direct betrekking hebben op de gebruiker?

Even nuanceren door te zeggen dat ik absoluut niet tegen initiatieven als die van de topicstarter ben hoor. Ieder zijn eigen mening, en een feestje is altijd leuk!

Dat homegrown spreekt me ook steeds vaker aan, misschien moet ik me toch eens aan een klein plantje wagen. Iemand die wat zaadjes en bijhorende tips kan PM-en?

Origineel geplaatst door Kraan
Wat is nou precies de meerwaarde van een gelegaliseerd softdrugsbeleid tov. een gedoogd beleid?

Vooral duidelijkheid, denk ik. Daar ontbreekt het nu aan, zowel voor de gebruiker als de handhaver (oom :smeris: ). De ene keer krijg je gezeik als je met 'n blowtje in je uppie door een park loopt, de andere keer kun je gerust een agent om 'n vuurtje voor je blow vragen. Ook is de mate van gedogen van thuiskweek verre van duidelijk. De ene keer krijg je gezeik met 3 plantjes in je achtertuin, een andere keer heb je er 11 staan en moet je er 6 uittrekken om aan de "gedoogde hoeveelheid van 5 stuks voor eigen gebruik" te komen.

Bij een duidelijk omschreven beleid ben je ook van de belachelijke situatie af dat een coffeeshop het mag verkopen maar niet mag inkopen, alhoewel je hier in de praktijk, en zeker als gebruiker, weinig last van hebt.

ik persoonlijk heb ook geen enkele behoefte aan wettelijke legalisatie, maar in het groot gezien is de situatie zoals hij nu is natuurlijk meer dan idioot.

Origineel geplaatst door gemmetje
Vooral duidelijkheid, denk ik. Daar ontbreekt het nu aan, zowel voor de gebruiker als de handhaver (oom :smeris: ). De ene keer krijg je gezeik als je met 'n blowtje in je uppie door een park loopt, de andere keer kun je gerust een agent om 'n vuurtje voor je blow vragen. Ook is de mate van gedogen van thuiskweek verre van duidelijk. De ene keer krijg je gezeik met 3 plantjes in je achtertuin, een andere keer heb je er 11 staan en moet je er 6 uittrekken om aan de "gedoogde hoeveelheid van 5 stuks voor eigen gebruik" te komen.

Bij een duidelijk omschreven beleid ben je ook van de belachelijke situatie af dat een coffeeshop het mag verkopen maar niet mag inkopen, alhoewel je hier in de praktijk, en zeker als gebruiker, weinig last van hebt.

ik persoonlijk heb ook geen enkele behoefte aan wettelijke legalisatie, maar in het groot gezien is de situatie zoals hij nu is natuurlijk meer dan idioot.
:halleluja

I rest my case...

Ik heb echt nog nooit zo een nare sfeer meegemaakt als hierbij 3 jaar geleden ofzo

vervelende tyfus hooligans en vage lui die elkaar de hersens in wilde slaan

Origineel geplaatst door smackos
Ik heb echt nog nooit zo een nare sfeer meegemaakt als hierbij 3 jaar geleden ofzo

vervelende tyfus hooligans en vage lui die elkaar de hersens in wilde slaan

Dat was idd wat minder ja. Wij kwamen toen het terrein niet eens meer op omdat t was afgesloten door :smeris:.

T jaar ervoor was t daarentegen een zwaar relaxte bedoening waar iedereen lekker een tof feestje aan het vieren was.

sja relletjes zijn dom...
dit jaar is er weer een eindfeest toch?
misschien wel ff buurten, maarja duurt nog ff

Back