• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK]spectral audio Neptune (silver)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
ik heb toch maar besloten om mijn spectral audio pro-tone te verkopen.

hij is in zeer goede staat en komt met orginele adaptor en handleiding.
het is de silvere uitvoering en heb me laten vertelen dat er maar een paar van gemaakt zijn :D of het zo weet ik niet.

deze mag weg voor 300 euro.

Van de zilvere Neptune zijn er inderdaad maar een stuk of 20 gemaakt. Grappig, ik heb er ook een :)

Maar verkoop je nou een Neptune of een Protone?? In je kopje staan Neptune en in je post staat protone....

dat wil ik ook wel weten. Zo'n neptune lijkt me wel cool opzich. (dit is geen bod)

Het is een leuke bak...

ff een plaatje, het is de bovenste.
spectrals.jpg

he tof bedankt,

het is zeker een leuke bakkie alleen met de komst van de future retro 777 en als het goed is woensdag een SE atc-1, wordt ie een beetje achter gestelt en is hij misshien beter af bij een ander eigenaar die hem zo nu en dan wel gebruikt:D

Ik vind 'm wel cool klinken maar ik koop 'm toch maar niet omdat ik dat teveel 'overlap' krijg in m'n set-up. En wat ik er dus bij krijg is het geld dan niet waard... maar succes met verkopen! *D

Origineel geplaatst door bass-molecules
:yamaha:
Yamaha?

Heeft Johnny ook al een zilvere??? tsjesus, en dat noemt zich zeldzaam... :)
3 van de 20 zilvere zijn al in handen van het synthforum!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back