Nieuwe Monotron's: Monotron Duo en Monotron Delay

yups, gewoon mono.

:koffie:

Mooi, kan ik nog andere spullen aansluiten. Morgenmiddag de eerste van een paar LIVE-concerten opnemen. Het worden titels uit het Proterozoïcum, de periode op Aarde van 2500 miljoen tot 542 miljoen jaar geleden. Wordt in totaal 10 LIVE nummers, maar worden niet allemaal al morgen opgenomen. Zal over een week worden uitgesmeerd. Zal een hoop improvisatie bijkomen, maar ook delen zijn voorbereid en gecomponeerd (heb gisteren en vanmiddag al het een en ander voorbereid en gecomponeerd).

Later komen er ook nog spots e.d. in de studio die reageren op de muziek. Dan wordt het nog blitzer.

Phochos:D

wat zeg je nou, zeg...
2500 miljoen jaar geleden?

ik dach dat de aarde slecht 6000 jaar oud was....

http://www.schepperenzoon.nl/05-oud.html

:D

Wellicht dat de Aarde pas 6000 jaar oud is, maar dan moeten ze met toch uitleggen waar dan die fossielen allemaal vandaan komen, door Hollywood in de grond gestopt om een film Jurassic Park te kunnen maken.:dubbel::dubbel:

Morgenmiddag de eerste van een paar LIVE-concerten opnemen... Zal een hoop improvisatie bijkomen, maar ook delen zijn voorbereid en gecomponeerd (heb gisteren en vanmiddag al het een en ander voorbereid en gecomponeerd).

Later komen er ook nog spots e.d. in de studio die reageren op de muziek. Dan wordt het nog blitzer.
Phochos:D

En wat live dans van de vriendin, onder die interactieve spots, mag ik toch aannemen?

En wat live dans van de vriendin, onder die interactieve spots, mag ik toch aannemen?

ah, ja , dat vind ik wel een goeie.

laat je vriendinnen lekker ff dansen...

Zou ik wel willen, maar mijn liefjes hebben het best wel druk. Zeker mijn vaste vriendin, heeft een eigen restaurant en is het hele paasweekend bezet. Kunnen op z'n vroegst ergens eind mei pas leuke dingen gaan doen samen.

Phochos

P.S. Zal mijn pandabeer wel vragen of hij gaat dansen.:dubbel::dubbel:

Hallo mensen! Ik heb een Monotron Duo gevraagd voor mijn verjaardag.
Nu heb ik een vraag die hopelijk nog niet gesteld is, heb goed gezocht en weet alleen dat veel mensen het troep vinden :) maar anders geven ze me troep wat geen geluid geeft :)

Maargoed mijn vraag:
ik las dat de Duo alleen square wave vco's heeft. heeft iemand het voor elkaar gekregen om er een switch op te zetten om er iig saw waves uit te halen?

ik ben blij te lezen dat mensen nog hoop voor me hebben ooit nog weer een vriendin te krijgen.
Maar voor nu heb ik toch liever antwoord op mijn vraag ipv spam ;)

ok, dit moet je 2x uitvoeren, en vanaf de Source van de fet kan je dan een zaagtand halen.

attachment.php

o ja, en de zaagtand heeft de dubbele frequentie van de blokgolf.

:mega:

Attachments

• monotron DUO.jpg
    monotron DUO.jpg
    88,9 KB · Bekeken: 77
Ik ben een gelukkige eigenaar van de Korg monotron delay.
Voor dit geld heb je gewoon een waanzinnig space effect !!

Heb laatst de delay stiekem ingeprikt op het mengpaneel tijdens een jam-sessie in plaatselijke kroeg.
Ik speel tevens gitaar en toen ik ff niet kon spelen, maar toch barstte van de creativiteit, dacht ik..fuck it..plug m gewoon in...delay op de bar, biertje ernaast...en toen al die blikken gericht op de toetsenist...woh..maak jij dat space geluid ?..haha....ik zette de delay lekker minimaal in..gewoon fantastisch en niet onbelangrijk...het werd gelukkig zeer gewaardeerd door de jam-crew.
Ik tegen diegene die jam georganiseerd hadden: " ja kom jongens...het is 2012...beetje space electronica hoort erbij."

hadden we dees al ?
asbs10_1505.jpg

Back