Nieuwe Monotron's: Monotron Duo en Monotron Delay

Aangezien Rock Palace al op de hoogte is, heeft hij zijn klacht toch al duidelijk gemaakt. Daar met spandoeken en brandende autobanden voor de deur gaan staan lijkt me vooralsnog niet aan de orde.
mij ook niet, maar als Ome P schrijft
....Rockpalace, maar die snappen er ook niets van.
dan denk ik; steenpaleis hoeft het ook niet te snappen; dat ding is kapot en dus krijg je een nieuwe

Ik heb nog autobanden te koop, voor het geval dat.

Ik denk dat een bommetje beter is, ze hebben pas verbouwd, de voorkant is een heel stuk steviger geworden.

Phochos:D

cement storten in de voorkant van je brommobiel en dan met 50km/uur op 1 van de voorruiten inrijden en vlak voor impact uitstappen...

Vind ik zonde van de wagen en dat voor een dingetje van 40 euro.

Phochos:?

En raad eens jongens............met nieuwe batterijen doet ie het ineens. Al eerder geprobeerd met een ander nieuw setje, maar goed..............hij doet het dus.

Phochos

Misschien had je ze er achterstevoren ingedaan ofzo? :D

Nee, zaten er goed in. Maar heb de batterijen nog eens getest die ik eerder gebruikte en die doen het in de Korg MonoTron Delay ook niet, dus had gewoon een serie - nieuwe - slechte batterijen liggen. Nou ja, scheelt me weer een return to Rockpalace.

dat meen je niet :dubbel:8o):stupid

Er waren setjes met nieuwe batterijen die het gewoon niet deden. Ben blij dat hij het doet, is een heel leuk synthje, de MonoTron Duo.

setjes met nieuwe batterijen die het gewoon niet deden
en daarom reageerde ik zoals ik deed, want je gaat er wel vanuit dat nieuwe batterijen gewoon nieuw zijn (heb ik trouwens ook al wel eens gehad dat er een 'rotte' in een nieuwe verpakking zat).
Draaien die tronnen niet gewoon op adapters trouwens?

en daarom reageerde ik zoals ik deed, want je gaat er wel vanuit dat nieuwe batterijen gewoon nieuw zijn (heb ik trouwens ook al wel eens gehad dat er een 'rotte' in een nieuwe verpakking zat).
Draaien die tronnen niet gewoon op adapters trouwens?

Ja, maar daar heb je speciale adapters voor nodig, hebben geloof ik maar 3 of 4 V nodig.

Phochos

de gemodde monotron is meester, ben benieuwd wat de mogelijkheden met de duo en delay zijn
ik heb ze beiden al opengeschroefd en de duo heeft meer soldeerplekken dan de delay

Dat kan je toch instellen op iedere boerekool multi adapter

Ik zal eens vragen naar zo'n boerekool multi adapter bij de plaatselijke groenteboer.:dubbel::dubbel:

Nog even een vraagje over de MonoTrons:

Kun je de output van de MonoTrons ook met een monokabel aansluiten op de mixer? Omdat je het via de hoofdtelefoonaansluiting moet koppelen. En omdat de speakers van de MonoTron mono zijn, had ik zelf het idee dat ze ala de Korg MS10 en MS20, een monofoon signaal afgeven.

Phochos

Back