• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Modular synth PCB's te koop!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SRPP

Ouwe rot
Hallo allemaal,

Vaak ets ik zelf boards voor de modulaire synth in aanbouw (zijn ze dat niet allemaal?), en soms zijn er wat exemplaren waar ik nog niet aan toe kom ze af te maken. Na verloop van tijd ontstaat er dan een enorme stapel pcb's waar niet tegenaan te solderen is.

Op dit moment is er vooral een tekort aan VCO's en (nog belangrijker) een plaats om ze in te schroeven, maar da's een ander verhaal.

Er zijn wat PCB's over, dus:

IMG_1050 by jarno_blubblub, on Flickr

Linkse kolom:
Yusynth VC Comparators
Yusynth Quadrature LFO
Yusynth VCA

Rechter kolom:
Yusynth dual ADSR
Yusynth EMS diode filter, discrete version

Voor allemaal geldt dat ze zelf geetst zijn met toner transfer, en er prima uit zien, maar niet profi zijn (wel allemaal op epoxy met goede laag koper, geen goedkope troep).
Daarnaast zijn ze allemaal (uitgezonderd het EMS filter) voorzien van een doepfer style power connector, en onboard jacks (zodat je ze makkelijk in een panel kunt monteren).
Waar nodig zal ik ze nog even boren.
De dual ADSR van Yusynth is simpelweg twee keer dezelfde layout op 1 print, is wel de oudere versie.

45 euro voor alle vijf de printen, inclusief verzending.
Apart kan ook, maar liever niet, dan kosten ze een tientje per stuk, inclusief verzending.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back