Modulaire MOOG voyager old school.

Erg lelijk en zonde van zo'n mooie old school.

och ja, als moog het niet doet...

Als het uiterlijk er niet toe doet, het voegt een hoop functionaliteit toe!

eerlijk gezegd vind ik deze high tech look mooier dan de 'uit oisterwijk' look van de voyager.

als ie rond deze prijs blijft hangen, koop ik m =)

als ie rond deze prijs blijft hangen, koop ik m =)

Anders ik wel voor die prijs....

Waarvoor zou 'ie weggaan, kan het moeilijk inschatten eigenlijk..?

Denk dat een hoop mensen hem wel willen hebben. Gaat echt niet voor minder dan €1000 weg.

1250-1400 ?
of meer ?
tis toch wel wat werk.

Waarom zou hij meer gaan dan de prijs van een tweedehands Voyager Old School en zelfs een nieuwe?

Ik denk dat ergens vooraan in de 1000 wel realistisch is.

tja, wat moet je daar nou voor zinnigs over zeggen?! ik gok (gok!) op ergens tussen 1400 en 1600.

het is een klein bedrijf , en kennelijk denken ze dat de markt voor apps groter is dan voor echte modulaire synthese. kortom , ik begrijp het ook niet.

Ja raar verhaal, ik hoor toch best vaak van mensen dat ze maar is wat euro modules hebben gekocht.. Een echt moog filter zal denk wel goed verkopen... al die apps, ik volg het ook niet.

Tijd dat ik mn plan van wereld dominatie ga uitvoeren, zodat ik dwalende bedrijven als moog een koers kan opleggen :D

Waarom zou hij meer gaan dan de prijs van een tweedehands Voyager Old School en zelfs een nieuwe?

Ik denk dat ergens vooraan in de 1000 wel realistisch is.

Waarom ik denk dattie richting 2k gaat?

- Het is en blijft de moog sound gestoken in een modulair jasje -> prijs van een RME minimaal
- Wat denk je van de arbeid dat de maker erin heeft gestoken
- Kosten additionele onderdelen
- Eurorack + additionele powersupply voor plaatsing meerdere modules
- Door conversie zoveel meer patch mogelijkheden

- Wat denk je van de arbeid dat de maker erin heeft gestoken

Daarvan denk ik dat dat enerzijds een bult werk was, maar anderzijds dat ik zelden dat significant gereflecteerd heb gezien in een verkoopprijs.

Ahja, kijken wat ie doet. Ik vind het een leuk concept hoor.

1250-1400 ?
of meer ?
tis toch wel wat werk.

dat lijkt me zeer redelijk. ;)

hij staat hier. erg leuk ding, hoewel ik maar een paar eigen kabeltjes erbij heb.

er zitten genoeg kabeltjes bij, maar daar zit hem het probleem. hij komt van een roker. de kabels stinken erg, die houden de rooklucht vast, de module is minder een probleem en misschien wel met een beetje luchten en afdoen met iets redelijk rookvrij te krijgen, maar toch. gisteren de halve dag zitten niesen.

ik heb wel meteen weer zin gekregen in modulair. toch.
maar deze dus niet helaas. hou het in de gaten! ;)

mooie koop,
je kunt hem natuurlijk niet even in de vriezer duwen, om de luchtjes eraf te halen ,neem ik aan ?
lekker laten luchten op een droge koude dag.
tis dat ik krap zit, anders zou ik je meteen aanbieden hem over te nemen.

Ik zou wel wat geluids voorbeeldjes willen horen :)

Back