Modulaire MOOG voyager old school.

Als het van die gesloten /gegoten fabrieks kabels zijn, gewoon in een bak met sop.
Als de modules /of synth in het algemeen wat stinken , ook met een zacht sopje / of glassex schoonmaken .
Pas op voor spuitbussen met een luchtje.
Ik heb ooit ook eens een stuk geparfumeerd gear gehad ... dat stonk jaren nog steeds daarna.

ik had pas nog wat kabeltjes gekocht en ik zal straks eens proberen de boel op te lijnen. zit net in een transformatie ivm ruimtegebrek, dus het is even rommelig.

Soms duurt heel lang voor de stank er uit gaan en soms blijft het voor altijd er in zitten.

Ruimte waar in staat beetje warm houden af en toe raampje open frisse lucht. En goed schoonmaken. Dubro op stukje katoen en langs die kabels halen. Volgens mij hoef ik dat niet aan jouw uit te leggen toch ;-)

Wat ik ook wel eens doe is kabels schoonmaken in een natte lap gedrenkt in autobenzine.
Die dingen kunnen beter stinken door echte mannenlucht ,dan een wijven geurtje............ ;)

+ 61 verzenden, om het plaatje kompleet te maken.
en ik draag btw af. en straks de inkomstenbelasting.
en ik heb m naar nederland gehaald zodat ie gewoon te bekijken en beluisteren is voor aankoop.

ik neem aan dat je me daarmee wilde complimenteren, dat ik het toch zo netjes hou.

bedankt, maar het is ook vooral uit synthliefde dat ik dit doe, daarna uit naastenliefde en pas dan gaat het geld een beetje meespelen. ik weet het... maar laat maar, het is nou eenmaal zo :engel:

+ 61 verzenden, om het plaatje kompleet te maken.
en ik draag btw af. en straks de inkomstenbelasting.
en ik heb m naar nederland gehaald zodat ie gewoon te bekijken en beluisteren is voor aankoop.

ik neem aan dat je me daarmee wilde complimenteren, dat ik het toch zo netjes hou.

bedankt, maar het is ook vooral uit synthliefde dat ik dit doe, daarna uit naastenliefde en pas dan gaat het geld een beetje meespelen. ik weet het... maar laat maar, het is nou eenmaal zo :engel:

Lol. wist niet dat je hem gewonnen had. Maar wel dat dat een mogelijkheid was ;)

idd gefeliciteerd, maar ik posste de prijs meer even om aan te geven dat het een behoorlijke fail was van de verkoper c.q. moog voyager slachter. Tenzij hij het echt als hobbyproject heeft gedaan en hem niet uitmaakt of hij zijn investering er weer uithaalt.

heb m ook niet gewonnen, daar heb ik tegenwoordig mijn personeel voor ;)

1200-1250 lijkt me redelijk, dan heb je ook wel wat leuks, want het klinkt goed en is heel behoorlijk modulair gemaakt.

er zit heel veel werk in, maar dat laat zich meestal toch niet uitbetalen. dat is nou eenmaal zo.

Denk als je zoiets gaat maken, dat het liefhebberij is en geen geldlust.. Er zijn betere manier om geld te verdienen lijkt me zo...

dat lijkt me ook ja. ik denk dat ook altijd als ik een film over een bankoverval zie of zo. al die voorbereidingen, heel veel gedoe, altijd gedonder - dan is het voordeliger om gewoon een kantoorbaantje te nemen, bij een bank of zo.

Waar het mij meer om ging is dat je, even aannemende dat het een hobbyproject is, uiteraard niet al je werk direct in de verkoopprijs terug ziet. Maar in dit geval gaat het uiteindelijke resultaat dus weg voor minder dan het basisproduct zelf (toch?)

Het kan zijn dat de originele kast kapot was en hij hem ergens voor een prikkie op de kop getikt heeft oid....

waarom doe je zoiets eigenlijk weg, na al dat werk ?

Een nieuw project?
Ik ben bij die man van Curetronic geweest in Dresden en die had weinig met electronische muziek maken, maar het creëren van modules vind hij erg leuk, zo kan dit toch ook zijn......lekker thuis kicken op de techniek en als het klaar is wat anders willen maken.

Kan natuurlijk ook compleet anders klinken dan hij gehoopt had en daarom de deur uit...

da's toch 350 (of wel 35%) meer dan waarvoor die ging op ebay?
heb m ook niet gewonnen, daar heb ik tegenwoordig mijn personeel voor ;)

1200-1250 lijkt me redelijk, dan heb je ook wel wat leuks, want het klinkt goed en is heel behoorlijk modulair gemaakt.

er zit heel veel werk in, maar dat laat zich meestal toch niet uitbetalen. dat is nou eenmaal zo.

955 + 61 verzenden is 1016 toch? dat is 184 minder dan 1200. nog even los van btw etc.

ik begrijp je punt hoor, natuurlijk, maar besteed dan wel even aandacht aan het rekenwerk.

BTW? je koopt op particlier eBay incl. BTW, binnen de EU, begrijp niet wat je bedoelt?

Back