[track] the emperor's new groove (old skool shizzle)

onvoorspelbaar, echt raar passende geluiden..ik hou hier van. t' i IMO erg trefzeker en raak.

----> Heb je soms naar Ochre zitten luisteren!.. Daar heeft het veel van weg.
chapeau. Zet deze es op Escene!
'k heb bewondering voor het feit dat je met weinig middelen dit maakt- en ook de ,manier waarop je tracks steeds groeien. Maar toch dat rare blijven behouden.
:eureka:
edit: na 4 keer luisteren wordt ie alleen maar beter: ik vind dit echt een klapper.! Ook dat heerlijk zeurende string padje...

Laatst gewijzigd:
goh, dit is wel lekker zeg!

in het begin verwacht je niet dat het zo a-tonaal gaat worden, maar de geluiden passen inderdaad extreem goed bij elkaar! wel vind ik dat de schratch erg hard staat t.o.v. de drumloop, maar voor de rest zou ik gewoon lekker zo doorgaan.
waarom is ie zo verschrikkelijk kort?
maar goed... als ie nog niet af is zou ik er misschien een contrasterend geluid in stoppen (ergens na een lege passage). misschien iets schurends ofzo... nou ja whatever. lekker!

Ik vind hem ook erg knap gevonden. Hij is zeker lekker, ik vind alleen dat je die scratch geluiden nog iets meer moet laten spetteren. Je doet het bijna perfect, maar er zitten (naar mijn idee) te veel pauzes tussen je scratch sounds. Volgens mij kan je door die ruimtes ertussen meer op te vullen naarmate dat je verder in het nummer komt een hele lekkere groove/swing er aan meegeven! Leuk nummer!

Hij is wennen maar wel lekker ranzig en erg verrassend. Gaaf!

Back