Voidwalker

Heroverweeg nog effe je niet-deelname aan de contest zou ik zeggen... De tracks zijn er, mooi rijtje om uit te kiezen, toch?

En als je geen tijd hebt om overal feedback op te geven, daar is vast wel begrip voor..

Heroverweeg nog effe je niet-deelname aan de contest zou ik zeggen... De tracks zijn er, mooi rijtje om uit te kiezen, toch?

En als je geen tijd hebt om overal feedback op te geven, daar is vast wel begrip voor..
Hey, ik wil de komende weken ff alle focus op openstaande tracks afronden richten: productie, mastering en artwork (it's a lot!!), om zo snel mogelijk weer lekker vers het nieuwe jaar in te gaan voor nieuwe shit ;).En ik ken mezelf een beetje, als ik iets instuur voel ik me toch weer verplicht om volledig mee te doen. Thnx voor de aanmoediging!!!

Ik was toch niet helemaal tevreden met deze track, ik heb hem dan ook nog eens grondig onderhanden genomen op eigenlijk elk terrein, arrangement, mix en ook een nieuwe master.
Dank voor de feedback, heb er wel degelijk wat aan gehad. De mix was veel te vol en er gebeurde van alles en nog wat in het laag, daar heb ik dan ook flink lopen snoeien, zodat de track wat meer kon ademen. Ik denk dat ie nu wel klaar is, maar wellicht valt er nog wat op.

Ik heb de soundcloud link vervangen, en voor als je het leuk vind, hieronder ook nog de eerste versie te horen.

Hier de nieuwe

En hier de oude

Back