Even voorstellen

Ik zal me even voorstellen: ben Sascha 26 jaar ben een jaar of 4 in de weer met synthesizers. Had eerst een korg M1 heb die weggedaan en toen een Korg poly 61 gekocht, die heb ik nu nog maar na twee jaar is er een Juno 106 bij gekomen. En ja ik heb het geluk dat alle stemmen het nog gewoon doen, het ding werkt prima tot nu (hoe lang nog?), een Juno n60 was beter geweest voor mij maar helaas wilde niet meer lang wachten...
Ben nou bezig om het allemaal te gaan aansluiten op mn laptop, wordt nog even uitzoeken. Vooral een goede midinterface voor de laptop zoeken. (suggesties?).
Interesseer me voor veel stylen muziek, maar synthesizer speelt daar toch voornamelijk een hoofdrol in: Jarre, Krafwerk, ELP, Genesis, Tangerine Dream, (!!!Pink Floyd!!!), Radiohead, Rem, Ladytron, Groove Armada, Beck, Tomcraft. The Who en nog veel meer maar dit is toch wel erg van invloed...
Verder fotografeer ik graag (sterkunde) / (microscoop) / (architectuur) / (natuur), zingen, wielrennen, italiaans koken, 2ewo (veel lezen), modeltrein, natuur(een mooie hobby). Biertjes en wijntjes openenen. Speel nog een beetje gitaar..
de rest vertel ik wel vanzelf als men mij vraagt....
groetjes Sascha

Welkom!

je lijkt een gevarieerde persoonlijkheid aan je interresses en muziekgenres te zien.
bijna grappig dat Tomcraft daar tussen staat :D

anyway, have fun here!

Welkom:okdan:

En wat een boel interesses zeg...
Heb je nog tijd om muziek te maken, of sterker nog, is er wel tijd om overdag te werken/studeren naast al die andere bezigheden...?;)

reactie

reactie

Veel interesses ja, maar die wisselen zich steeds af zo blijft het leuk maar met muziek ben ik toch het meeste bezig...Vooral mn eerste goede synth aankoop (dus de juno 106), daar houd ik me wel even mee zoet...

welkom.gif

Back