vraag over virus

Da Fransz

Floorfiller
Misschien een simpele vraag maar toch:

Hoe zorg ik op de Virus C dat het volume kan worden gemoduleerd met velocity?

Origineel geplaatst door Da Fransz
Is er nu echt niemand die dit weet?????:confused:

inderdaad frans, er is echt helemaal niemand die dit weet. want iedereen is wakker & online tussen 9:21 uur en 10:29 uur en heeft jouw vraag gelezen. en niemand weet er een antwoord op.
misschien dat je, wanneer je er zelf achter komt, bak-ken met geld kan verdienen met die informatie! :D

Er zat meer tijd tussen dan wat je schrijft, nog een hele dag. Maareh.. ik weet het ook niet.
Misschien moet je de vraag stellen op forum.clubcharts.nl daar zitten ook wat eigenaren van een Virus.

Origineel geplaatst door dextron
Er zat meer tijd tussen dan wat je schrijft, nog een hele dag.

okee, my bad... ik ben ook net wakker... :z

volume moduleren met velocity

volume moduleren met velocity

In de modulation matrix geef je als source VeloOn en als destination PatchVol of ChannelVol of OscMainVol.

De groeten,

Hens Zimmerman

Bedankt, Hens!
Ik ga het meteen proberen.
Ik dacht al dat het zoiets was maar de gebruikte termen in de mod. matrix vind ik niet altijd duidelijk.

Origineel geplaatst door metatron
En af en toe de Manuel door nemen wil ook wel helpen 8~
manuel1.jpg
???

Oh, MANUAL bedoel je..:D

En af en toe de Manuel door nemen wil ook wel helpen

"Eye no nothink ! Eye lurnt it vrom a book !" :mexico:

maar goed, onder andere omstandigheden is een manual best handig :) in die van de virus staat alles netjes uitgelegd

Origineel geplaatst door Roel
maar goed, onder andere omstandigheden is een manual best handig :) in die van de virus staat alles netjes uitgelegd

Ik heb in de manuAl gekeken. Zoals ik al eerder zei staan de verklaringen van de afkortingen uit de mod. matrix echter niet in de manual, in ieder geval niet in de mijne.

In ieder geval bedankt, Hens. Toch nog iemand die verstand heeft van de virus op dit forum :D

hee das vreemd, toch m aar even de manuAl opengeslagen...
en jawel hoor.. .een lijstje met mod matrix destinations...maar net zo jawel, de termen daar zijn gewoon afgekort! hm dat wist ik niet... i apologize...:)

Back