Gezocht musicstore catalogi

Status
Please reply by conversation.

Geoff

Stamgast
Hey,

Heeft er toevallig iemand een aantal (oude) musicstore catalogi dubbel, of iemand die ze niet langer wil bijhouden, en ze weg doet voor een kleine prijs?

Ik heb er 1 dubbel (2008/2 met madonna op de cover) om eventueel te ruilen, of een boek een eigen muziek studio bouwen, of anders een beetje cash (geen idee of deze boeken nog een waarde hebben, als je hier iets zinnig over kan vertellen mag je ook reageren.)

Lijkt me een leuke collectie om na te laten aan de kinderen later.

Greetz
Geoff

Euh... zou je dan niet beter sound on sounds ofzo verzamelen?

Die musicstore catalogi hebben evenveel waarde als een foldertje van de Aldi...
Wat er instaat is compleet nutteloos over x-aantal jaar....

Des te meer redenen als je er nog hebt liggen om ze aan mij te geven, voor de ene nutteloos, voor de andere een goudmijn.

Ik zou persoonlijk de boeken van musicstore niet vergelijken met folders van de aldi, wat betreft de inhoud kan je gelijk hebben, de uitvoering is toch wel iets anders.

Overigens 2011/1 heb ik bljjkbaar ook niet, deze is toch nog redelijk recent te noemen, en slingert mogelijks nog in een Antwerpse wc rond?

Je zou ook musicstore zelf kunnen mailen. Misschien hebben hun nog ouder folders liggen.

Ik heb er nog wel wat dubbbele,, ze zijn wel pas vanaf 2008 denk 'k,,
Ik woon te Duffel / Belgie,
PM eventuaal maar,,,

Daarstraks langsgeweest bij Stephen, de collectie is nu compleet vanaf 2006/2 tot heden, mijn dank is groot Stephen, en ook synthforum.

Moesten er nog mensen oudere catalogs hebben liggen, ik heb er nu een stuk meer dubbel om te ruilen...

I'm siked...

Geoff

Ja okey, No Problem Geoff !!

Ik heb er zelf nog enkele, waaronder een erg oude van 2003/II,
maar die geef ik ni weg.
Die heb ik eens kunnen onderscheppen op m'n vorig werk, een kringloop,,
De rest zat allemaal bij bestellingen of heb ik laten afkomen..

Groeten, en merci voor de Cava !! :) :)

Status
Please reply by conversation.
Back