Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Waarom een poly 800 als je een DW-6000 voor minder kan scoren, ok je moet ze wel vinden maar echt die poly 800 is echt niet zo heel bijzonder als veel mensen denken. Wil het poly ding niet compleet afzeiken maar die DW alternatief als tip hegelukkig is de korg poly 800, ook 2 osc analoog, nog altijd goedkoop

sorry maar echte koopjes zie ik toch echt nergens meer...![]()
als je een dw6000 voor 100 euro kan krijgen wel ja
ik zie op internet polysixen weggaan voor meer dan 600 euro, dat heeft maar 1 osc en 1 sub en is erg beperkt qua sound

mja ik heb een polysix gehad, en zonder chorus of unison klinkt het gewoon erg dun...
dus ik snap die gewildheid echt niet...
). Wil je dikke polyklanken --> chorus. Wil je wat minder plaats in de mix innemen of een strak afgelijnde arpeggio --> geen chorus of unison.
)Meer dan 2000 dollar voor een gare Odyssey
http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAP...60681963815&ssPageName=ADME:B:EOIBUAA:US:1120
pcies, en alleen een synth goed vinden onwille van de betaalbare prijs is nutuulk ook weer zoiets... de poly is goedkoop omdat het ook een 'goedkope synth' isWaarom een poly 800 als je een DW-6000 voor minder kan scoren, ok je moet ze wel vinden maar echt die poly 800 is echt niet zo heel bijzonder als veel mensen denken.

een goede synth is er 1 die zonder effecten en met de op zichzelf staande synthese al interessant kan klinken (zonder de eventueel ingebouwde chorus)...mja een dikke chorus achter een poly 800 o.i.d. maakt het ook dik
nice dat je er zo serieus op ingaat capssorry voor mn zweverig gezwets maar geld voedt toch de totale hebzucht....
als er tekort aan geld cq economisce groei onstaat ...
zal oorlog volstaan om de economie een nieuwe impuls te geven..
imo is hebzucht naar geld toch de drijfveer
héhé.... maar daar heb ik ook het één en ander voor opzij gezet of laten staan en ik heb me voorgenomen om niets meer te verkopen. Ik heb liever dat het staat te verstoffen dan dat ik gekke financiele fratsen moet uithalen om het voor elkaar te krijgen als ik het wil gebruiken.
Achteraf gezien heb ik ook mazzel gehad door bepaalde dingen op het juiste moment te kopen of een gokje eraan te wagen.
Vintage gear is leuk en imo in veel gevallen ook erg overgewaardeerd.....
tis oud, in de loop van de jaren onderhoudsgevoeliger geworden en imo veel meer beperkt dan modulair...
Ja het is mogelijk, zelfs met mijn beperkt budgetje om eens in de 3 tot 4 maanden een nieuwe modulaire module te kopen. Maar ik vind het sinds kort veel leuker om er zelf mee aan de slag te gaan. Dit is vaak nog kostenbesparend ook. Daardoor heb ik me meer op DIY toegelegd. Ik heb echt geen ambitie om elektronicagoeroe te worden of om zelf modules te ontwerpen, dat laat ik wel aan echte slimme mensen over. Met degelijke builddocs, wat (online) ondersteuning en/of in mijn geval begeleiding van Falafelbiels heb ik al een paar projectjes met succes afgerond!!!
Back ontopic:
Als je het niet eens bent met de vraagprijs dan kijk je toch verder en ga je op zoek naar een alternatief.....
Als steeds meer potentiele kopers dit doen, zal de marktwerking er automatisch op reageren![]()

$4000 voor een gloednieuwe synthi aks
http://www.ebay.com/itm/ems-synthi-/290635563428?pt=Keyboards_MIDI&hash=item43ab3ac1a4#ht_500wt_922
Koopje?