kaihugo
Stamgast
Wie heeft er eentje? Mods geen probleem.
Kai
Kai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kick, zoek nog steeds een DX of DMX!

off topic: je had een hele goede recensie in de nrc vorige week- het gaat lekker, ik ben trots op je als medeforumlid.
de eerste betaalbare dx/dmx die ik tegenkom is voor jou![]()
dus geen dx..laatstaan ng een dmx ben egt benieuwd watze doen eiglijk begryp meerdan een drumtraks/ bohm
wat wel dmx midi denk gauw500+
Wat zou het verschil in klank zijn tussen een DX en een DMX?
Ik heb zelf een DX.
Een DMX is volgens mij meer geld waard.
Zou dat prijsverschil terug te vinden zijn in de klank, mogelijkheden of zeldzaamheid/status etc.?
Ah maar wordt je start stop dan goed meegepakt? Verschuift ie nooit een tel ofzo, omdat ie een trigger in de sync heeft gemist ofzoiets?
@Leo haha bedankt! Laat maar weten als je er eentje ziet staan!
Ik ben alleen op zoek naar de DX of DMX, en ik ben ook heel benieuwd naar de verschillen. Er zat in die tijd een enorm prijsverschil tussen de twee, maar heel duidelijk zijn de verschillen niet. Zover ik kan zien heeft de DMX bijvoorbeeld toms1 en toms2 als aparte outputs, bijelkaar 8 outputs en click tegenover 6 outputs op dx en click, daarnaast op frontpaneel ook 8 tegen 6 faders en 8 tegen 6 polyfonie.
Daartegenover heeft de DX dus weer aan de buitenkant de tuning zitten, wat ik echt heel handig vind, en heeft de DMX dus een multi-trigger in (voor aparte voices te triggeren?) en een multi-CV in (om de voices te tunen?). Ha en dan heeft de DMX echte houten zijkanten. Maar dat was het toch wel? Of mis ik iets? Vooral in sound ben ik benieuwd of ze anders zijn ja, want het prijs verschil was zoals gezegd groot..?
Ik wil trouwens ook perse midi sync met de DX/DMX (waarbij deze dan slave moet zijn), want in mijn setup is het heel onhandig als ik het via de trigger moet aansturen, en wil er direct hands on mee kunnen werken. Hebben die midified DMX/DXen dat wel? Of is het alleen voice triggering?
Vragen vragen.. Wie heeft de ervaring?