Gezocht: DEFECTE Ensoniq DP/4 of DP/4+

Status
Please reply by conversation.

LSDeef

Pulsecore king !
Bij deze ben ik op zoek naar een defect Ensoniq DP/4 of DP/4+

Als je er een hebt staan, ook al is hij in uit elkaar. Laat maar weten!

Waarom heb je die bak nodig? Ik heb hier heel lang een paar defecte bakken te koop gehad. Nu zijn ze eindelijk in reparatie en kom jij ineens. Ze staan nu hij een Ensoniq tech, als jij parts nodig hebt kun je wellicht wat bij hem bestellen en dat mijn units mee terug laten komen.

Hoe dan ook, neem gerust even contact op.

Gr.

OJ
ojstrijbis@gmail.com

Waarom heb je die bak nodig? Ik heb hier heel lang een paar defecte bakken te koop gehad. Nu zijn ze eindelijk in reparatie en kom jij ineens. Ze staan nu hij een Ensoniq tech, als jij parts nodig hebt kun je wellicht wat bij hem bestellen en dat mijn units mee terug laten komen.

Hoe dan ook, neem gerust even contact op.

Gr.

OJ
ojstrijbis@gmail.com

wat bij hem bestellen en dat mijn units mee terug laten komen.

hihi ri drenthe ....kom ff brengen ;-]

Waarom heb je die bak nodig? Ik heb hier heel lang een paar defecte bakken te koop gehad. Nu zijn ze eindelijk in reparatie en kom jij ineens.

Nou sorry hoor!

Zit niet 24/7 heel synthforum af te struinen naar defecte Ensoniq bakken.

Wil alleen maar helpen hoor. Misschien dat de toon van het bericht wat anders suggereert, maar ik bied alleen maar mijn hulp aan om TS tegemoet te komen.

Neem gerust even contact op als je onderdelen nodig mocht hebbe. En die eventueel samen met mijn units wil laten terugkomen. Scheelt je behoorlijk in de verzendkosten.

Status
Please reply by conversation.
Back