Componenten bestellen en import

nomore

Lintage Vid
Ik ga weer eens beginnen met een DIY projectje denk ik :)

http://casperelectronics.com/finished-pieces/drone-lab/drone-lab-v2/

Nu vraag ik me af of het niet beter is alleen de pcb en housing te bestellen en de componenten hier te halen ivm de import belasting?

En als je dan de componenten lijst ziet, wat zou dan een grove schatting zijn van de kosten?

Gangbaar spul.
http://casperelectronics.com/drone-lab-parts/
Elke zichzelf respecterende electronica onderdelen zaak moet zo iets in voorraad hebben.
Ook gewoon te bestellen bij de online winkels.
Even opletten...er zitten 2x een 2nxxxx .
Deze zijn in nederland [europa ] wat moeilijker te verkrijgen.
Meeste zijn wel voorraad bij de electronica zaken, maar wil deze echt niet lukken zijn er goede vervangers.
Zit hetzelfde in...heeft alleen een europees naampje

Ik zit net even te kijken naar Mouser.com welke Casperelectronics ook adviseert en de bestelnummers voor doorgeeft.
De prijzen zijn best scherp, en ze leveren ook vanuit Nederland.
Verzendkosten zijn wel weer hoog, € 20,-, echter als je boven de € 75,- komt is het weer gratis.
Ook het bestellen van onderdelen welke boven de 10 stuks komen, levert leuke kortingen op, wat een groupbuy interessant zou kunnen maken...

Zelf wil ik die Drone Lab ook graag bouwen en ben me dus een beetje het oriënteren, wat in deze het handigst is.

Laatst gewijzigd:
Ik zit net even te kijken naar Mouser.com welke Casperelectronics ook adviseert en de bestelnummers voor doorgeeft.
De prijzen zijn best scherp, en ze leveren ook vanuit Nederland.
Verzendkosten zijn wel weer hoog, € 20,-, echter als je boven de € 75,- komt is het weer gratis.
Ook het bestellen van onderdelen welke boven de 10 stuks komen, levert leuke kortingen op, wat een groupbuy interessant zou kunnen maken...

Zelf wil ik die Drone Lab ook graag bouwen en ben me dus een beetje het oriënteren, wat in deze het handigst is.

Was me ook al opgevallen. Daarnaast staat op de site van casper ook de mouser nummers eral bij, dus dat maakt het bestellen wel een heeeel stuk makkelijker.

Misschien een apart Drone Lab draadje aanmaken en kijken of er meer interesse is?
Met Pete van Casperelectronics heb ik al contact gehad en de PCB's incl cases zijn wel op voorraad en ik ga er straks 1 bestellen.
Eens per week verstuurd hij en geschatte levertijd incl. inklaring naar EU zou ongeveer 2 weken zijn.

Back