Aphex Twin - Ageispolis (remix)

Is het nu een remake of een remix? In het eerste geval ben je dicht in de buurt van het origineel gekomen, in het tweede geval ben je dicht in de buurt van het origineel gebleven...

:)
dat die bass zo door de mix snijdt krijg ik niet zo

Als je alles in je mix nu zachter zet en de bass zo hard mogelijk kom je al een heel eind. Veel mensen durven geluiden in hun mix niet zachter te zetten tov andere geluiden maar is vaak de enige manier. EQ is ook een goede tool om je er bij te helpen.

BTW...Het geheel klinkt toch erg lekker. Gaat zo door :D

merci voor de comments mannen!

Thx voor de titel LYJunos! ik was der al ff naar op zoek naar die track :) lijkt me net iets te ingewikkeld om te remaken ;)

en inderdaad het hoog is iets te veel aanwezig, maar men oren waren gisteren zo moe dat ik dat ni eens meer merkte

merci voor de comments mannen!

Thx voor de titel LYJunos! ik was der al ff naar op zoek naar die track :) lijkt me net iets te ingewikkeld om te remaken ;)

en inderdaad het hoog is iets te veel aanwezig, maar men oren waren gisteren zo moe dat ik dat ni eens meer merkte

Oh ik met m'n stomme kop, Port Rhombus is niet van Aphex Twin maar van Squarepsuher :stupid

wel 'n geniaal nummer :)

te_veel_compressie

in het origineel ook, maar daar klinkt het natuurlijker ;) (tape?)

basslijntje moet luider heb ik de indruk

mooie prestatie wel ;)

als je nou eens een remix maakt van je remake.... verras ons en jezelf!

Het origineel is natuurlijk een wereldnummer, maar jouw versie komt aardig in de buurt. Hier en daar zijn er wel wat scherpe kantjes aan, vooral aan de drums die iets of wat distorted klinken. De kick van AFX vind ik ook wat "relaxer" (dieper, minder in het middenspectrum). Ik denk dat je, zoals al aangehaald, door wat met je volumes te spelen de sub een stuk beter kan laten doorkomen. De pads in het origineel klinken ook zachter (qua frequenties), een beetje onder water. Maar al bij al is dit een zeer goede remake. Hoed af.

Ik kende dit nummer niet ( een jaar of 15 geleden luisterde ik veel naar Aphex Twin)! Ik vind het te gek!
Erg goed gemaakt!

Back