Gratis Steinberg VST's uit de oude doos

arnomusicman

Radiation!
Nouja volgens mij zijn de meeste dingen gewoon laatste updates enzo. Ik heb nog niks geprobeerd maar misschien ziet er iets tussen wat ook echt de volledige versie is en ook echt werkt.

Daar staat al hun oude en heel oude software. En dan de updates. Volgens mij moet je daar gewoon een dongle voor hebben. Net als de andere updates die je van hen kunt downloaden.

Ik heb van hun server wel ALLE updates gedownload van Cubase. Die heb ik ook vanaf versie 1 hier in de kast staan, en de updates dus op de HD. Niet dat ik nog veel heb aan de oude versies tot VST 5...... Vanaf SX 1 heb ik het gewoon geïnstalleerd op de PC.

Wow, altijd wel leuk !!! Ik had het nog niet gezien op den news-sites.. :) :)

Super! Ben in het verleden zo lang op zoek geweest naar een werkende illegale versie van Groove Agent 1 en Virtual Guitarist 1 (toen was ik nog een boefje)! Ga ze zeker checken!

Ik zie ook software van Waldorf staan (Attack o.a.), de update dan. Heb je volgens mij gewoon een SN voor nodig.

Hypersonic 3 64bit en ik kom k..... Zei ik dat echt?

Tsja, die zal er helaas niet gaan komen denk ik.
Die plugins werden gemaakt door een andere partij in samenwerking met Steiny. En dat bedrijf is met die samenwerking gekapt. Dus Hypersonic 3 gaat er niet komen.
Maar daar hebben ze nu toch HALion Sonic voor in de plaats? Of is dat toch heel anders?

Dat wat ze nu naar boven toveren (gratis) zijn 'roemruchte' plugins die in het verleden gratis bij Cubase zaten, en zeg maar verouderd zijn. VST1.0 protocol en zo. Die draaien dus zelfs met VSTBridge of JBridge never nooit meer op je computer. En daar worden in de vrije tijd door de engineers wat plugjes van opgepoetst. Maar van aparte/losse betaalversie plugins zullen denk ik geen opgepoetste versies gaan komen.

Back