Acidfever
There's no "I" in denial.
Hagel vers hier en op het exersitie terrein. Om het samenstellen van mijn muziek wat te vergemakkelijken lijkt mij Cubase een must, was toch in de winkel en vroeg of ze Cubase verkochten als antwoordt kreeg ik dit te horen:"Iedereen praat er over, iedereen heeft het maar niemand koopt het, ik raak dat aan de straatstenen niet kwijt, dat verkoop ik niet meer"
Met andere woorden ilegaal downloaden met crack. Cubase 6 kost 609euro dat is niet niks, de ilegaliteit stuit me tegen de borst maar met zo'n prijskaartje is de verleiding wel toe genomen.............
Pruts nog wel even verder met Audacity, het zit me niet lekker.
Ik zat zojuist de beginpost nog eens door te lezen. Eigenlijk is het gewoon een los statement waar verder geen discussie over nodig is. Of zie ik het verkeerd?
De topicstarter is van mening dat cubase een must is. Lijkt me een statement dat erg makkelijk te verwerpen is aangezien er geen enkele vorm van waarheid in zit.
Verder verkoop je cubase 2e hands heel makkelijk, mits je niet de hoofdprijs vraagt. Ook verworpen dus.
Dus eigenlijk neig ik gewoon naar een slotje zetten, discussie gaat nergens over. Iemand een goed reden om nog meer pagina's onzinnige discussie te voeren?