Cubase 6 ik ben uit het veld geslagen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hagel vers hier en op het exersitie terrein. Om het samenstellen van mijn muziek wat te vergemakkelijken lijkt mij Cubase een must, was toch in de winkel en vroeg of ze Cubase verkochten als antwoordt kreeg ik dit te horen:"Iedereen praat er over, iedereen heeft het maar niemand koopt het, ik raak dat aan de straatstenen niet kwijt, dat verkoop ik niet meer"
Met andere woorden ilegaal downloaden met crack. Cubase 6 kost 609euro dat is niet niks, de ilegaliteit stuit me tegen de borst maar met zo'n prijskaartje is de verleiding wel toe genomen.............
Pruts nog wel even verder met Audacity, het zit me niet lekker.

Ik zat zojuist de beginpost nog eens door te lezen. Eigenlijk is het gewoon een los statement waar verder geen discussie over nodig is. Of zie ik het verkeerd?

De topicstarter is van mening dat cubase een must is. Lijkt me een statement dat erg makkelijk te verwerpen is aangezien er geen enkele vorm van waarheid in zit.
Verder verkoop je cubase 2e hands heel makkelijk, mits je niet de hoofdprijs vraagt. Ook verworpen dus.

Dus eigenlijk neig ik gewoon naar een slotje zetten, discussie gaat nergens over. Iemand een goed reden om nog meer pagina's onzinnige discussie te voeren?

het heeft alles te maken met de prioriteiten van de leecher (liever iphone abbo van 50,00 per maand dan wat plugs kopen bijv) of iedere maand voor 100 euro stappen ipv Cubase kopen.

Die lozers, stellen prioriteiten op basis van waar ze wel, of waar ze niet onderuit kunnen komen qua betalen.
totaal gebek aan respect voor de ontwikkelaars, waarvan ze het wel nodig vinden de software gebruiken, ipv de beschikbaare freeware/shareware/light alternatieven

In dit geval wel, ik download wel eens een filmpje of laatste ASBO Beatport top 100, dat mag in NL en is nog legaal. Daar betalen we ook kopieerheffing voor

Dus een tientje per DVD-ROM erbovenop en dan ook alle gekopieerde software daarmee'"legaal" verklaren is OK? Tientje is natuurlijk de verhouding prijs muziekCD:software. Of anders tenminste € 5. Per schijfje!

Trouwens wordt gekopieerde muziek niet legaal omdat je kopieerheffing betaalt.
Btw betaal je die heffing nu alleen maar op lege schijfjes, en niet op USB sticks, harddrives etc.

Wat een lozer ben je als je zo loopt af te geven terwijl je zelf ook films download. En daarbij dan de boel recht redeneert met een slap verhaal over kopieerheffing.
Wat niet meer betekent dat als ik mijn eigen data op CD/DVD wilt opslaan ik moet betalen voor jouw schijtfilm. Hou nou maar gewoon je praatjes voor je want je bent niet zo geloofwaardig.

Ik zou Raphie nog even de kans geven om tot een slotsom te komen waarin hij generaliserend stelt dat wij allen jaloerse loosers zijn............of had hij dat al 3x gedaan? (ik ben het even kwijt, hehe)
Leg me nou geen woorden in de mond, dit is jouw conclusie.

Soms moet je het een beetje plastisch stellen om discussie te ontlokken ;)

....Raphie vindt dat hij muziek en films mag downloaden omdat hij kopieerheffing betaald op lege DVD's en CD's die hij nooit koopt ;-)

Als je films download die voor 20,-/dvd in de winkel liggen en denkt dat jouw aankoop van 2 spindeltjes DVD's per jaar dat vergoed dan spoor je niet. Mss moet je dan wat minder bij de Mc gaan eten voor die 21,- euro want al dat junkfood doet je denken geen goed..

Bericht door een moderator:
Het is wel mooi geweest zo denk ik, straks zitten we aan 30 pagina's van deze onzin.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back