Cubase 6 ik ben uit het veld geslagen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
gewoon gezeur, de hele wereld download.
dacht je nu echt dat al die miljarden chinesen, russen, latijnsamerikanen, aziaten etc opeens gaan ophouden met downloaden en kopiëren. hou toch op aub. al dat " roomser dan de paus" hypocriete geziemel.
laten we ons eens druk maken over iets wat er nu werkelijk toe doet, en niet al die popiejopie taal over downloaders. tis zo goedkoop, lijkt een beetje over het socialtalken over dikke mensen, rokende mensen etc. altijd prijs , veranderd niets aan de werkelijkheid. gewoon lekker nederlands gezeur , als je mij vraagt.
er zijn op dit hele forum misschien een handvol mensen maximaal, die nooit iets gekopieerds gebruikt bewust gehoord of gezien hebben. het is volkssport nr1. en dat ga je niet tegenhouden, leer er maar mee leven en vindt een andere weg om te verdienen aan je hobby/ werk (die weg is er best wel ) . dit is een gelopen race...
( verder prima als je besluit het zelf anders te willen doen hoor...)

en bovendien als ik die foto van die pirates van 2 blz terug bekijk , vraag ik me af: waarom zou iemand zoiets moois willen uitbannen , nou ?

Ik stel voor dat jouw salaris niet meer wordt uitbetaald, en ik wil er verder geen woord over horen.

Zowiezo, iedereen die download, geen salaris meer, enneh.. mondje dicht. :W

Maar ik bekijk het ook meer van behandel anderen zoals jezelf behandeld wilt worden.

MLB, ik ben je ff volledig kwijt, vind je het erg? :D

Dus jij wilt graag voor zielig en loser uitgemaakt worden?? Kan hoor maar ik ontleen mij er niet aan...
En dat je Matthijs niet meer volgt komt misschien omdat je nu doorhebt dat je misschien fout zit?!

@raphie:
ach man , maak je nou eens een keer echt druk over iets wat er toe doet.
tis zo goedkoop dit onderwerp, zo uitgekauwd.
en dan die rare kronkelredeneringen van dat filmpjes wel mag .
wil je werkelijk iets bijdragen aan een betere + rechtvaardigere wereld, kijk dan om je heen en gegarandeerd de onderwerpen liggen voor het oprapen.
maar ja , ieder z'n meug, eerlijk gezegd , ik voel geen enkele wroeging , ook niet na de zoveelste doorgekauwde zeurpatatteneopmerking van wie dan ook. en eerlijk gezegd denkt het gros van de mensheid met computers er precies zo over.
genoeg gezeverd, dan liever nog een keer de discussie over wat is beter, analoog of digitaal. ( of lekker dubbelliggen over iemand die weer eens teveel vraagt voor z'n keyboardje op marktplaats )

@demain: al eens gedacht aan standrechtelijke executie van downloaders ? publiekelijk dan wel he ?. in deze hoogtijdagen van hernieuwd populisme een cracker, ook gegarandeerd:D

Hee, dit is een forum waar ook mensen zitten die media PRODUCEREN.. die vinden dit dus wel een belangrijk onderwerp.

Dat het jou je reet zal roesten boeit mij vrij weinig, ga jij maar lekker akkoord met dat mensen illegaal downloaden, ik ga wel akkoord met een stel daklozen die bij jou thuis intrekken, heb jij je betere wereld, wonen zij lekker gratis.

Enne, wel goed voor zorgen he!

(gaat helemaal nergens over dit).. 8D

@raphie:
ach man , maak je nou eens een keer echt druk over iets wat er toe doet.
tis zo goedkoop dit onderwerp, zo uitgekauwd.
en dan die rare kronkelredeneringen van dat filmpjes wel mag .
wil je werkelijk iets bijdragen aan een betere + rechtvaardigere wereld, kijk dan om je heen en gegarandeerd de onderwerpen liggen voor het oprapen.
maar ja , ieder z'n meug, eerlijk gezegd , ik voel geen enkele wroeging , ook niet na de zoveelste doorgekauwde zeurpatatteneopmerking van wie dan ook. en eerlijk gezegd denkt het gros van de mensheid met computers er precies zo over.
genoeg gezeverd, dan liever nog een keer de discussie over wat is beter, analoog of digitaal. ( of lekker dubbelliggen over iemand die weer eens teveel vraagt voor z'n keyboardje op marktplaats )

@demain: al eens gedacht aan standrechtelijke executie van downloaders ? publiekelijk dan wel he ?. in deze hoogtijdagen van hernieuwd populisme een cracker, ook gegarandeerd:D

Hee, dit is een forum waar ook mensen zitten die media PRODUCEREN.. die vinden dit dus wel een belangrijk onderwerp.

Dat het jou je reet zal roesten boeit mij vrij weinig, ga jij maar lekker akkoord met dat mensen illegaal downloaden, ik ga wel akkoord met een stel daklozen die bij jou thuis intrekken, heb jij je betere wereld, wonen zij lekker gratis.

Enne, wel goed voor zorgen he!

(gaat helemaal nergens over dit).. 8D

nou de discussie wordt zonder meer opzienbarender.
ik heb geen plaats in m'n studio voor het scum van de maatschappij hoor. maar als na lang werken de nieuwe cd dadelijk uitkomt, zal ik echt niet staan te janken als ie links en rechts op het net voorbij roetscht. niks aan te doen, daarom ook niet huiliehulie, maar gewoon iets anders bedenken

. maar als na lang werken de nieuwe cd dadelijk uitkomt, zal ik echt niet staan te janken als ie links en rechts op het net voorbij roetscht. niks aan te doen, daarom ook niet huiliehulie, maar gewoon iets anders bedenken

Ja, en dus? Moet jij er van leven? Ik denk 't niet. :doei:

ik bedoel: die geest gaat niet meer terug in de fles, en om dat maar te blijven propageren ( dat ie wel terugmoet ) is zinloos, een teken van gebrek aan creativiteit om iets anders te bedenken , en bovendien levert het steeds dezelfde zeurige discussies op.
het is trouwens sowieso allang niet meer mogelijk , denk ik, om van cd verkopen te leven. ik dus ook niet

banana.jpg

ben jij even blij dat je geen plaatje van een ananas hebt gekozen.... (huh???)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back