gewoon gezeur, de hele wereld download.
dacht je nu echt dat al die miljarden chinesen, russen, latijnsamerikanen, aziaten etc opeens gaan ophouden met downloaden en kopiëren. hou toch op aub. al dat " roomser dan de paus" hypocriete geziemel.
laten we ons eens druk maken over iets wat er nu werkelijk toe doet, en niet al die popiejopie taal over downloaders. tis zo goedkoop, lijkt een beetje over het socialtalken over dikke mensen, rokende mensen etc. altijd prijs , veranderd niets aan de werkelijkheid. gewoon lekker nederlands gezeur , als je mij vraagt.
er zijn op dit hele forum misschien een handvol mensen maximaal, die nooit iets gekopieerds gebruikt bewust gehoord of gezien hebben. het is volkssport nr1. en dat ga je niet tegenhouden, leer er maar mee leven en vindt een andere weg om te verdienen aan je hobby/ werk (die weg is er best wel ) . dit is een gelopen race...
( verder prima als je besluit het zelf anders te willen doen hoor...)
en bovendien als ik die foto van die pirates van 2 blz terug bekijk , vraag ik me af: waarom zou iemand zoiets moois willen uitbannen , nou ?
( maar even een ontspannen muziekje erbij dan , voor hen die die willen : oortjes dichthouden

)