drumsjonnie
Ingeburgerd
Het klinkt raar maar ik werk nog steeds met volle tevredenheid met sounddiver 3.0.5.2
Ik werk tegelijkertijd met cubase SX en Modules en keyboards die werken (met sounddiver) zijnde Alsesis DM Pro mod. , Korg Trinity mod. , Korg Triton met exp. mod.,
Roland Xp-30 keyboard , en nu komt het de roland XV-3080 met exp jv(pop) en JV (SFX) en de SRX-11. het gaat hem om de srx-11 want die zat nog niet in de laatst uitgebrachte soundiver (windows) versie en daarom kan ik nu niet (goed )werken met de XV-3080 via sounddiver.
Mijn vragen :Ben ik ouderwets bezig??(er is allang wat niews op de markt)
Is er een patch voor sounddiver of andere oplossing om dit werkend te krijgen.
Zou ik mijn SRX-11 Complete piano ruilen voor een SRX-2 concert piano?
de SRX-2 zat al wel voorbereid in sounddiver
Alvast bedankt voor jullie input
P.s
Normaal ben ik niet zo gearlistminded , dit alleen om mijn verhaal te verduidelijken
Ik werk tegelijkertijd met cubase SX en Modules en keyboards die werken (met sounddiver) zijnde Alsesis DM Pro mod. , Korg Trinity mod. , Korg Triton met exp. mod.,
Roland Xp-30 keyboard , en nu komt het de roland XV-3080 met exp jv(pop) en JV (SFX) en de SRX-11. het gaat hem om de srx-11 want die zat nog niet in de laatst uitgebrachte soundiver (windows) versie en daarom kan ik nu niet (goed )werken met de XV-3080 via sounddiver.
Mijn vragen :Ben ik ouderwets bezig??(er is allang wat niews op de markt)
Is er een patch voor sounddiver of andere oplossing om dit werkend te krijgen.
Zou ik mijn SRX-11 Complete piano ruilen voor een SRX-2 concert piano?
de SRX-2 zat al wel voorbereid in sounddiver
Alvast bedankt voor jullie input
P.s
Normaal ben ik niet zo gearlistminded , dit alleen om mijn verhaal te verduidelijken