Master The Keyboard website waar ik aan bezig was

JimmyEyckmans

Beta The Mad Scientist
Dit is de website waar ik aan bezig was maar momenteel staat er nog niets muziek op. Ik was ermee gestopt en had de muziek verwijderd.
Maar de indeling is er nog.
Zoals sommige misschien weten heb ik 11 arranger keyboards en mijn doel was om ze uiteindelijk na jaren allemaal op de website te krijgen en met elk ritme iets te maken.
Men kon dan de website komen bezoeken als men info over een zeker keyboard wilde, wat je er zoal kon mee doen.

Wat denken jullie, zou ik hier mee moeten terug beginnen? Zou het interessant zijn volgens jullie?

Synthmania is destijds begonnen met (en heeft nog steeds) een website waarin hij de preset patches van heel veel klassieke synthesizers bespeelt in een korte muzikale context. Ik vond dat in de tijd dat er nog niet veel Youtube demo's van synths waren een interessante bron als ik een aankoop overwoog. Ik denk dat jouw site iets gelijkaardigs kan betekenen voor arranger keyboards. Ik denk ook dat er op Synthforum weinig mensen zitten die arranger keyboards hebben/willen kopen, dus als je hier naar de interesse peilt is het antwoord waarschijnlijk minder enthousiast dan de interesse die op het bredere internet bestaat. Laat dat je dus geen vertekend beeld geven. Als de hosting niet te duur is, zou ik het gewoon doen.

Afhankelijk van hoe je de website opbouwt, kan je er ook een offline kopie van bewaren. Als je dan ooit van hosting overstapt, kan je je site eenvoudig bij een andere provider uploaden.

Synthmania is destijds begonnen met (en heeft nog steeds) een website waarin hij de preset patches van heel veel klassieke synthesizers bespeelt in een korte muzikale context. Ik vond dat in de tijd dat er nog niet veel Youtube demo's van synths waren een interessante bron als ik een aankoop overwoog. Ik denk dat jouw site iets gelijkaardigs kan betekenen voor arranger keyboards. Ik denk ook dat er op Synthforum weinig mensen zitten die arranger keyboards hebben/willen kopen, dus als je hier naar de interesse peilt is het antwoord waarschijnlijk minder enthousiast dan de interesse die op het bredere internet bestaat. Laat dat je dus geen vertekend beeld geven. Als de hosting niet te duur is, zou ik het gewoon doen.

Afhankelijk van hoe je de website opbouwt, kan je er ook een offline kopie van bewaren. Als je dan ooit van hosting overstapt, kan je je site eenvoudig bij een andere provider uploaden.
Ik vrees dat ik dat niet kan, is een simpele manier met sleep elementen, ik gebruik jouwweb... is dus zeer amateuristisch maar ik begrijp het tenminste en is niet al te duur.
Ja ik had hetzelfde idee: als ik een arranger keyboard wilde kopen ging ik ook eerst naar youtube voor de stijlen ervan te onderzoeken (ritmes) maar veelal vond ik niets en als ik toch iets vond was het 10 seconde per stijl en dan allemaal nog aan hetzelfde tempo. Ook speelde ze er niets bij. Je had dan wel iets maar niet veel.
Ik zal er nog over nadenken wat ik ermee ga doen.

Ik deel hier vooral de muziek die ik maak omdat ik het wil delen, ik denk dat dat normaal is als je iets maakt dat je dat dan wilt delen met anderen.
Soms zitten er leuke dingen tussen, niet alles is even goed maar ik deel het toch graag. Soms lijkt mij ook dat mensen de liedjes die ik minder vind net heel goed vinden dus je kan daar persoonlijk niet veel
over beslissen denk ik.

Maar ik zal er over nadenken of ik doorga met de website of niet.

Back