Treinspotter
Ouwe rot
Een Koas pad in 1993?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is een mooie opmerking voor sommige PVV-ers met bepaalde wensen, niet wetende dat het hen ook op een dag kan treffen.. aangezien dingen voor iedereen gelden in dit land.als je iets wil verbieden dat weinig tot niets met jezelf te maken heeft dan staan vroeg of laat ook jouw'n vrijheden op de tocht...
maar daar hadden we het al eens eerder over gehad in blieper's "hardcore moet verboden worden" thread...
Als ik naar deze plaat luister kan ik me nauwelijks voorstellen dat hij écht door DJ Paul gemaakt is![]()
Vroeger maakte paul elstak echt vette muziek, vind ik. Dat was toen nog baanbrekend. Bv Evil Maniax, Euromasters en Hard attack met joey beltram en de vele "rotterdam" remixes die hij maakte van andere tracks.Check de platenhoesVroeger maakte paul elstak echt vette muziek, vind ik. Dat was toen nog baanbrekend. Bv Evil Maniax, Euromasters en Hard attack met joey beltram en de vele "rotterdam" remixes die hij maakte van andere tracks.

dat geldt uiteraard ook voor de ideologie aan de andere zijde van het hek...Is een mooie opmerking voor sommige PVV-ers met bepaalde wensen, niet wetende dat het hen ook op een dag kan treffen..
de teddybeer periode?Ik snap best dat die mannen wat geld wilden verdienen, maar moest het nou persé jonglerend met een paar te grote schoenen en een rode dopneus op hun gok al rijdend op een éénwieler?

Nee dit lijkt veel meer op een analoge delay met een hele korte delaytijd en veel feedback. Dit soort geluiden haalde ik bijna 1:1 uit mijn Dynacord EC 280 door te spelen met feedback en delaytempo, en de output naar de input te verbinden (deze delay heeft 3 sets in- en outputs op het frontpanel). Je verandert de toonhoogte door het delaytempo te varieren.
Nu hopen we allemaal natuurlijk dat iemand een glitchende draaiorgel clip maakt, speciaal voor C,Ik heb een hekel aan draaiorgels, zowel glitchende als niet glitchende, en ik hoop dat er ooit een verbod op die dingen komt.
.Mja dat dacht ik ook, maar ik kan me een of andere gabber docu herinneren waarin ie het had over een vastgelopen sampler ofzo. zal eens kijken of ik die nog ergens terug kan vinden :-)
Pffff... wat een kut forum is dit toch. Lekker zeiken over hoe kut andermans muziek is. Waar zeg ik mijn account op?

grappig spul idd maar niet in elk nummer weer opnieuw...Maakt niet uit wat je erin gooit, hij "organiseert" het zooitje wel weer in 'iets' met het tempo van je project.. beetje zoals die plugin van BT, meer van dat!! yes
Zonder samplers geen eerste 3 albums van the Prodigy (voornamelijk gemaakt met de Roland W30) en andere XL tracks, Techno, Hardcore, Drum & bass enz enz enz ........ 
Maar even terug te komen op het topicZonder samplers geen eerste 3 albums van the Prodigy (voornamelijk gemaakt met de Roland W30) en andere XL tracks, Techno, Hardcore, Drum & bass enz enz enz ........
![]()
Nee, paul elstak heeft zelf verklaard dat ze feedback kregen in de mixer en dat toen hebben gesampled.
in de begintijd van de sampler en dan bedoel ik de akai,s emaxen ensoniqs werden er best leuke vernieuwende dingen mee gedaan, maar om daar nou mee aan de gang te blijven...mischien leuk voorde teentpubers die het allemaal nog moeten ontdekken .. zolang ikhet dan maar niet meer hoef aan te horen en dat lukt mij eigenlijk best aardig op af en toe een pipo na die zijn faforite zonodig met mij op facebook moet delen..
een sample is eigenlijk pas goed voordat ie gesampled werd