ik begin zolangzamer hand een hekel aan samplers te krijgen..

als je iets wil verbieden dat weinig tot niets met jezelf te maken heeft dan staan vroeg of laat ook jouw'n vrijheden op de tocht...
maar daar hadden we het al eens eerder over gehad in blieper's "hardcore moet verboden worden" thread...
Is een mooie opmerking voor sommige PVV-ers met bepaalde wensen, niet wetende dat het hen ook op een dag kan treffen.. aangezien dingen voor iedereen gelden in dit land.

Blabla.. ik vind glitchende samplers ook te gek, ben de laatste tijd zeer fan van de FruityLoops "Grossbeat" plugin :D

Maakt niet uit wat je erin gooit, hij "organiseert" het zooitje wel weer in 'iets' met het tempo van je project.. beetje zoals die plugin van BT, meer van dat!! yes

Als ik naar deze plaat luister kan ik me nauwelijks voorstellen dat hij écht door DJ Paul gemaakt is :erm:

Check de platenhoes :eureka: Vroeger maakte paul elstak echt vette muziek, vind ik. Dat was toen nog baanbrekend. Bv Evil Maniax, Euromasters en Hard attack met joey beltram en de vele "rotterdam" remixes die hij maakte van andere tracks.

Check de platenhoes :eureka: Vroeger maakte paul elstak echt vette muziek, vind ik. Dat was toen nog baanbrekend. Bv Evil Maniax, Euromasters en Hard attack met joey beltram en de vele "rotterdam" remixes die hij maakte van andere tracks.

Ja ik heb zelfs nog een shirtje gehad van de beste man zo geweldig vond ik hem, maar daar kon ik toch vrij snel een werkshirt van maken :frons: 8o)

Ik snap best dat die mannen wat geld wilden verdienen, maar moest het nou persé jonglerend met een paar te grote schoenen en een rode dopneus op hun gok al rijdend op een éénwieler?

Is een mooie opmerking voor sommige PVV-ers met bepaalde wensen, niet wetende dat het hen ook op een dag kan treffen..
dat geldt uiteraard ook voor de ideologie aan de andere zijde van het hek...
Ik snap best dat die mannen wat geld wilden verdienen, maar moest het nou persé jonglerend met een paar te grote schoenen en een rode dopneus op hun gok al rijdend op een éénwieler?
de teddybeer periode? :D

Nee dit lijkt veel meer op een analoge delay met een hele korte delaytijd en veel feedback. Dit soort geluiden haalde ik bijna 1:1 uit mijn Dynacord EC 280 door te spelen met feedback en delaytempo, en de output naar de input te verbinden (deze delay heeft 3 sets in- en outputs op het frontpanel). Je verandert de toonhoogte door het delaytempo te varieren.

Mja dat dacht ik ook, maar ik kan me een of andere gabber docu herinneren waarin ie het had over een vastgelopen sampler ofzo. zal eens kijken of ik die nog ergens terug kan vinden :-)

Maakt niet uit wat je erin gooit, hij "organiseert" het zooitje wel weer in 'iets' met het tempo van je project.. beetje zoals die plugin van BT, meer van dat!! yes
grappig spul idd maar niet in elk nummer weer opnieuw...

164745_glitch.JPG

http://togeostudios.com/ts-blog/free-resources/dblue-glitch-free-vst-effect/

Maar even terug te komen op het topic :) Zonder samplers geen eerste 3 albums van the Prodigy (voornamelijk gemaakt met de Roland W30) en andere XL tracks, Techno, Hardcore, Drum & bass enz enz enz ........ :D

Maar even terug te komen op het topic :) Zonder samplers geen eerste 3 albums van the Prodigy (voornamelijk gemaakt met de Roland W30) en andere XL tracks, Techno, Hardcore, Drum & bass enz enz enz ........ :D

in de begintijd van de sampler en dan bedoel ik de akai,s emaxen ensoniqs werden er best leuke vernieuwende dingen mee gedaan, maar om daar nou mee aan de gang te blijven...mischien leuk voorde teentpubers die het allemaal nog moeten ontdekken .. zolang ikhet dan maar niet meer hoef aan te horen en dat lukt mij eigenlijk best aardig op af en toe een pipo na die zijn faforite zonodig met mij op facebook moet delen..
een sample is eigenlijk pas goed voordat ie gesampled werd

Nee, paul elstak heeft zelf verklaard dat ze feedback kregen in de mixer en dat toen hebben gesampled.

Is het niet gewoon gejat van deze plaat?

in de begintijd van de sampler en dan bedoel ik de akai,s emaxen ensoniqs werden er best leuke vernieuwende dingen mee gedaan, maar om daar nou mee aan de gang te blijven...mischien leuk voorde teentpubers die het allemaal nog moeten ontdekken .. zolang ikhet dan maar niet meer hoef aan te horen en dat lukt mij eigenlijk best aardig op af en toe een pipo na die zijn faforite zonodig met mij op facebook moet delen..
een sample is eigenlijk pas goed voordat ie gesampled werd

In de begin tijd van de gitaar werden er best leuke vernieuwende dingen mee gedaan, maar om daar nou mee aan de gang te blijven...

Back