ik begin zolangzamer hand een hekel aan samplers te krijgen..

Pffff... wat een kut forum is dit toch. Lekker zeiken over hoe kut andermans muziek is. Waar zeg ik mijn account op?

Valt wel mee hoor... Je kan natuurlijk ook bedragen aan een discussie als alleen maar zeiken over dit forum:D

Maar samplers verbieden is natuurlijk bullshit en vondt het feestje er eigenlijk wel gezellig uitzien:okdan:

maar over draaiorgels gesproken... KUNNENWEDIEKUTTERINGHERRIEBAKKENNIETGEWOON####@^&&@*#@!)&#@&!^#@&*:duivels:

hmm, lijkt mij nog steeds allemaal (virtueel->nord)-analoog te doen al die glitch technieken die ik hier hoor...
Al weet ik het zelfs zeker gezien ik zelf een geheel synthetische setup (de enige samples die (mis)gebruikt worden zitten in de jomox airbase99) heb waarin er verscheidene apparaten staan om live glitches mee uit tevoeren waar andere mensen meestal eerst voor moeten sampelen en layeren.. :D

Het meest vervelende aan draaiorgels is dat er altijd zo'n zwakbegaafde naast staat te bedelen met zo'n bakje centen dat dan ook nog eens ritmisch beweegt op die herrie uit zo'n ding.

Ik heb 4 jaar lang boven zo'n knakker gewoond (in 2 verschillende steden!!!) ... ofja... in de buurt van de plaats waar zij elke morgen dezelfde eentonig tunes draaiden onder het gerammel van zo'n metalen bakkie... En zij staan er nog steeds door weer en wind. Op een veilige afstand (zoals nu) kan ik er in deze koudere dagen wel respect voor opbrengen, maar als je er elke morgen door wordt gewekt dan............ koop je vanzelf een keer een sherman oid.

maar 'DJ fuckhead' sampled dan wel ff weer zijn stem en staat daarna waarschijnlijk hard te gillen wanneer zijn plaatje illi word gedownload :P

Doet me denken aan Bart de Graaff met dat Teletubbies-Teringtubbies-Mokum-gebullshit destijds :)

En ach... Wie downloadt er nou shitty rave? :D

Want dat koop je natuurlijk nog steeds gewoon op vinyl... Voor zover verkrijgbaar that is. Want tja, wie perst er nu nog shitty rave heden ten dage? Niet zo heul veul meer. En dat komt weer door al dat illegale downloaden van diezelfde shitty rave...

Back