RA MOOG

Ow . . . vingers jeuken (nu moet ik echt mijn hand op de knip houden)

Leuk, maar kan dit niet allemaal gegroepeerd worden in jouw moog stuff op ebay draadje? Anders worden de andere draadjes hier zo snel ondergesneeuwd.

Leuk, maar kan dit niet allemaal gegroepeerd worden in jouw moog stuff op ebay draadje? Anders worden de andere draadjes hier zo snel ondergesneeuwd.

Dat zal wel kunnen maar ik kan het niet, moet de titel ook wel aangepast worden.

Doeme die case is mooi van die RA mini.....

ik wil em wel,maar de prijs,kerel vergelijkt al met gitaren,dus de reserve prijs zal out of reach zijn imo (lees overdreven)
als die meer als 15k is is het gek

zal wel weer 5000+ worden, tja, ben zeer tevreden met m'n 2050 iger, naamplaat en zo interesseert me eigenlijk niet zo, die geëtste plaat is wel leuk, van die voeding en andere "mods" in 82 krijg ik een beetje bestendigd gevoel ( vraag is of dat allemaal positief of negatief heeft uitgewerkt ).
ben wel benieuwd of ie nog hoger uit gaat komen, we shall see, maar tmho veel meer geld voor relatief weinig meer dan m.n. "museumwaardetoeslag"

Staat me iets van bij dat die 1009 niet zo lang geleden ook te koop stond. Of had iemand 'm uitgebreid op z'n webpagina staan, iets met vroege Mini's?

zal wel weer 5000+ worden, tja, ben zeer tevreden met m'n 2050 iger, naamplaat en zo interesseert me eigenlijk niet zo, die geëtste plaat is wel leuk, van die voeding en andere "mods" in 82 krijg ik een beetje bestendigd gevoel ( vraag is of dat allemaal positief of negatief heeft uitgewerkt ).
ben wel benieuwd of ie nog hoger uit gaat komen, we shall see, maar tmho veel meer geld voor relatief weinig meer dan m.n. "museumwaardetoeslag"

idd, het is ook geen modular waar er maar enkele honderden van zijn.

bij toestellen zoals deze mag je investeren als het serial nummer 1 is ,en dan nog, anders is het eigenlijk dom ,ik bedoel als je het zuiver bekijkt enkel als investering zoals de verkoper claimt.

In de zomer is er nog een gegaan voor 3250 dollar!

http://www.ebay.com:80/itm/Moog-Min...3076200?pt=Keyboards_MIDI&hash=item1c1d71b7e8

ja, je kunt inderdaad wel eens een mazzeltje hebben, iha zie ik die "RA's" toch voor behoorlijke bedragen schuiven. ( en dan bedoel ik inderdaad ca 5000, niet dat 3250 ook niet niets is ,maar toch ). ze zijn erg in trek.

Vooral zonder de metalen staven. :)

Dit is de derde die ik koop en de eerste 2 ook zonder antenne..bij dit model zit aan de zijkant een koperen plaat die dient als 1 antenne en de andere steek je er boven in. Ik heb reeds 2 keer een koperen antenne zelf gemaakt en ik heb nog materiaal liggen.

Back