RA MOOG

Kom op ik kan goede humor wel waarderen..

Echter...:

"( net telepatisch binnengekomen bij ons bekend forumlid: )
schijnt dat aliens aardse mieren hebben ingezet om de essentiële klankvormende elementen van de moogs ( onder Antarctica, zie eerdere posts ) te onderzoeken. doel is het creëren van een perfecte kloon van de mini."

=(=(=(=(

biggrin.gif

buiten mijn budget, helaas.

ik zag hem ook al staan idd, tja, wat moet ik er van zeggen?

leuk voor een verzamelaar ?
als het puur om gebruik gaat ben je denk ik beter af met een nieuwe ( of 3 )

het ging mij meer over de prijs. Snap best dat het een bijzonder/zeldzaam ding is, maar er zit geen knop meer op.
antennes moet je maar erbij bedenken. en dan bijna 1000euro vragen terwijl die in eerste instantie voor (correct me if im wrong)
ver onder de 500euro is aangekocht. Misschien moet ik ook gewoon mijn mond houden. :P

denk dat iedereen dat wel denkt, maar zeggen is een tweede.
derhalve mijn voorzichtige toespeling
leuk is natuurlijk wel dat je mogelijkerwijs nog een orginele haar van heer bob tegenkomt die hij verloor tijdens het solderen.:D

snap trouwens niet dat verkoper er niet even wat knoppen opgooit ? die zijn toch overal op het net vindbaar en maken de vraagprijs op z'n minst pruimbaarder

Laatst gewijzigd:
Ik dacht sowieso dat het plan was om hem te restaureren en van DIY antenne te voorzien, zoals eerder in dit draadje gemeld. Nu wordt hij ongetest, ongerestaureerd en zonder insteekantenne voor net geen 4 keer de aankoopprijs geflipt. Leuk als het lukt natuurlijk, dan brengen de zoekuren op Ebay financieel gezien op.

Ik dacht sowieso dat het plan was om hem te restaureren en van DIY antenne te voorzien, zoals eerder in dit draadje gemeld.

ja dat schreef hij wel he...
Ik speel geen theremin, heb hem aangeschaft om te restaureren en er vervolgens een Moog liefhebbende Theremin speler voor te vinden.
Dit is de derde die ik koop en de eerste 2 ook zonder antenne..bij dit model zit aan de zijkant een koperen plaat die dient als 1 antenne en de andere steek je er boven in. Ik heb reeds 2 keer een koperen antenne zelf gemaakt en ik heb nog materiaal liggen.
ja ben benieuwd..het is nummer 3 die ik ga restaureren...heb er ook 2 gehad met bruine voorkant uit de tijd dat Bob nog thuis zat te werken.
oeps , toch geen haar van bob dus dit keer :D

van 286 naar 950euro in 3 weken tijd, da's netjes, hoop echt dat het je lukt , tis je van harte gegunt en wordt er toch een echte moogfan blij gemaakt ergens.
( zou alleen volgende keer het niet meer zo openlijk doen, staat wat vreemd, toch : )
Ik heb deze RA Moog theremin gekocht:
http://www.ebay.de/itm/140644636288...X:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_1191wt_1413
moet nog binnen komen..

Laatst gewijzigd:
meer met een Droge korrel zout bedoel je :D

maar oke, geen haarkloverijen meer ( ook niet als ze wel van bob zijn.. )

Laatst gewijzigd:
hoop in gedaan zo te zien, wel goed gebruikt. daar zijn ze voor.

Back