Schoppenheer zoekt dubstep producers

SchoppenHeer

Stamgast
Hallo iedereen

Zoals de titel zegt wil ik op dit moment eventjes wat meer die kant op. Als experiment nam ik een flow op op een beat van noisia en ik vond zelf dat het wel goed aansloot.

Zelf kan ik geen dubstep produceren op dit moment, dus ik vroeg me af of er misschien een ergens een samenwerking inzit.

Als je een samenwerking ziet zitten drop dan ff een link naar wat beats hieronder

Later

schoppenheer
www.schoppenheer.bandcamp.com
www.facebook.com/schoppenheer

nee ze zijn niet op de hoogte.
Ik verdien er ook geen geld aan of iets. het is meer voor leuk? Ben ik onethisch bezig moet ik ze proberen te contacteren en toestemming te krijgen?

ik zeg ook onofficiele samenwerking erbij enzo maar los van ethiek de topictitel is:
Schoppenheer zoekt dubstep producers

Brute shit :D
Maarja, dit is wel, wat, 86bpm ofzo? Niet echt het gangbare dubstep tempo.

Ik vind dat je overdrijft. Ik heb er inmiddels bijgezet, ongeautoriseerde samenwerking. Ik vind eerlijk gezegd niet dat ik iets verkeerds of slechts doe. Ik verdien er niets mee. het is gewoon een leuke oefening. Als je op noisia zoekt krijg je mij misschien op de 441e pagina. Mensen kunnen de rap niet leuk vinden en de beat wel en dan hebben ze ook nog eens noisia ontdekt via dit. Ik ga proberen via het management een officiele samenwerking met noisia te krijgen, maar ze zullen het vast heel druk hebben.

ltr

Dat je vindt dat ik overdrijf is jouw goed recht. Of het ongevraagd gebruiken en via diverse kanalen verspreiden van andermans werk dat ook is waag ik te betwijfelen.

Maar goed, dat is jouw pakkie an.....succes :)
Als ik een gespeeld piano stuk met video op Youtube en ik zet "Mozart gespeeld door Snelkookbami" ben ik dan ook verkeerd bezig?

Ontopic: Klinkt wel lekker, succes met het zoeken naar een partner.

Schoppenheer gebruikt de beat van Noisia en rapt daar zelf overheen.
Voor mij dus vrij logisch dat de titel dan ook noisa & schoppenheer is.

Ook zegt hij in de video dat het niet officieel is (had dat niet eens hoeven te melden maar goed, wel zo aardig)

Of je het werk van hem nou wel of niet mag gebruiken boeit mij persoonlijk helemaal niks.
Als Noisa het niks vind dan kan bij youtube gaan klagen.
Het lijkt me sterk dat artiesten hier moeilijk over gaan doen en denk dan ook dat ze dit eerder als leuk en positief beschouwen.

Wat een ander ook aanhaalt.... hier is youtube ideaal voor. :)

Als ik er toch iets negatiefs over moet zeggen dan is dat het wel een heel kort filmpje is.
En mijn vraag aan schoppenheer... wanneer rip je de beats van ro9 :D

Back