MODE MACHINES sid 8Bit Groovebox

BIAM

.
http://www.modemachines.com/de/products/?id=10

p10.jpg

Ik ben benieuwd wat ie gaat kosten. Nog geen SID in huis, daar moet verandering in komen....
Het is hopelijk een DIY-kit. :p

(Dank je Ron voor de link! :okdan:)

Ben benieuwd of dit wel eigen design is.

Begin 2011 hebben ze dit laten zien op de Musikmesse:

18_MM_ASID1.JPG

Het zal sommige van ons wellicht enigszins bekend voorkomen en vertoond verdacht veel gelijkenis met de Midibox MB6582 :erm:

de SID is volgens mij nog altijd het makkelijkst te programmeren middels een duidelijk overzicht op een beeldscherm om er alles uit te kunnen trekken wat er in zit qua mogelijkheden (en daar is het aanvankelijk ook allemaal mee begonnen)... hoe ziet het synthese model er eigenlijk uit?

Vet!!! Ik ben ook heel erg benieuwd naar de prijs!
Ik heb er wel eens aan gedacht om er eentje te bouwen, maar op de een of andere manier durf ik het niet!

Kan het toch niet laten om nog even de ultieme sidbox te linken:

En ja die kan je zelf bouwen.

Vet!!! Ik ben ook heel erg benieuwd naar de prijs!
Ik heb er wel eens aan gedacht om er eentje te bouwen, maar op de een of andere manier durf ik het niet!

denk
hoopopredelijkenet asdiexox units ..

Die MidiSID zou ik erg graag willen bouwen echter wat mij tegen houdt is het volgende.

Ik heb nog geen site gevonden waar je in 1x een volledige kit ( pcb, chips, pots, display, case, psu etc) kan bestellen. Net zoals bijvoorbeeld een xoxbox die je als DIY kit kan bestellen.
Ik ben dan bang dat ik uiteindelijk met een half afgebouwd incompleet ding blijf zitten. ( bij het DIY hoort eigenlijk ook het uitzoeken en compleet maken, misschien dus maar beter dat ik er niet aan begin). :-)

De mijnes zijn toch mooier: :P

Attachments

• midibox.jpg
    midibox.jpg
    57,6 KB · Bekeken: 75
  • IMAG0063.jpg
    IMAG0063.jpg
    57,2 KB · Bekeken: 72
Die MidiSID zou ik erg graag willen bouwen echter wat mij tegen houdt is het volgende.

Ik heb nog geen site gevonden waar je in 1x een volledige kit ( pcb, chips, pots, display, case, psu etc) kan bestellen. Net zoals bijvoorbeeld een xoxbox die je als DIY kit kan bestellen.
Ik ben dan bang dat ik uiteindelijk met een half afgebouwd incompleet ding blijf zitten. ( bij het DIY hoort eigenlijk ook het uitzoeken en compleet maken, misschien dus maar beter dat ik er niet aan begin). :-)

hier kan je een volledige kit bestellen.
http://www.midibox.org/dokuwiki/doku.php?id=sammichsid

Back