Hallo iedereen!

Ben hier vaak aan het gluren maar ben niet zo'n forummer dus nooit echt veel met m'n account uitgespookt.

Maar ik moest er maar 'ns aan geloven :)

Verder over mij: 4ejaars muziektechnologie, toetsenist en een synthliefhebber (uiteraard;) )!

Groetjes!
Erwin

Hoi welkom, iets schrijven kan andere erg helpen met zijner muziek/souund/compositie. Vooral als je dit studeerd.

Alright..

Ehm, ik ben van huis uit toetsenist, maar werk veel met analoge gear (MS20 is een favoriet). Ik doe laatste tijd veel dingen wat betreft producties waar electronica bij komt kijken, in any way. Ga bijv. dit voorjaar een singer songwriter helpen met een twist geven aan z'n liedjes. Heb afgelopen jaar een CDtje opgenomen met Nederlandstalige theatereske liedjes: www.grasmuziek.nl. Ben heel erg een samenwerker en meedenker en heb dus eigenlijk nauwelijks 'eigen' muziek/solowerk.

Daarnaast vaste band, NONA (zegge nonna, = Indisch), zie www.nonamusic.nl. Poprock met eea aan electronisch spul. Live overigens veel heftiger dan deze single (ook qua soundjes enzo).

Ehm .. Ja en ik heb ook wel dingen gedaan met live improvisatie met electronica, richting vrije muziek en noise enzo. Al ligt dat onvrijwillig nu een beetje stil. Wil dat snel weer gaan oppakken :)

Welkom :mega:

Klinkt goed die band van je! Leuke clip ook trouwens (ik zie dat jullie al een endorsement met Behringer hebben :D).

MS-20 blijft inderdaad een te gekke synth, maar zoals je waarschijnlijk wel weet is er tegenwoordig ook veel nieuw analoog op de markt. Wat dat betreft zijn het interessante tijden voor de synth/electronicafreak!

Veel plezier toegewenst hier op het forum in ieder geval :)

Welkom,

je ben interessant bezig!

Leuke clip (hier net voor het werken bekeken (geen geluid op de grafische workstations, dus kon me 100% concentreren op het visuele, mooi, mooi!)

Getver... Wat is het toch leuk om jong te zijn en al die energie over te hebben hee! :)

Jullie zijn wel érg voorzichtig met je spulletjes, nee? Als ik iets nieuws heb, gaat het meteen uit de verpakking 8o) (Deze heb je wsch. al 1000x gehoord...)

Welkom!

Leuke clip+muziek, btw.. :)

Back