[Arp] User manual van een ARP2500

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

Ik kan voor een appel en een ei een user manual van een ARP 2500 kopen van zo'n 100 pagina's.

Nu vroeg ik me af of iemand weet wat ik van die manual ongeveer kan verwachten. Als elke module uitgebreid beschreven staat, dan ben ik blij.

Heeft iemand zo'n manual of weet iemand wat erin staat. Een stukje synth documentatie voor onderweg is altijd mooi!

Voor een appel en een ei maakt het niet een uit wat er in staat, het staat tenslotte een stuk leuker in je studio als een appel en een ei.

Als het goed is wordt elke beschikbare module voor de 2500 in die manual behandelt.

Is een complete synthesecursus en uiteraard de modulebeschrijvingen, verder ook nog wat voorbeelden.

Is een leuk document. Hij zwerft op internet rond als 3 pdf files van samen 4 mb. Ik weet niet meer waar....

Als ik ze hier kan ergens kan posten doe ik dat graag maar 4 mb een aantal keer mailen gaat me een beetje te ver...

Groet,
Eric.
:biertje:

Origineel geplaatst door SaintEric
Is een complete synthesecursus en uiteraard de modulebeschrijvingen, verder ook nog wat voorbeelden.

Is een leuk document. Hij zwerft op internet rond als 3 pdf files van samen 4 mb. Ik weet niet meer waar....

Als ik ze hier kan ergens kan posten doe ik dat graag maar 4 mb een aantal keer mailen gaat me een beetje te ver...

Groet,
Eric.
:biertje:
Mail ze maar naar maar mij, dan zet ik ze ergens online en plaats ik hier links. :)

Graag gedaan,

Bij emu staat ook een complete manual van hun modulair systeem. Is ook erg interessant.

Groet,
Eric.
8~

Back