Schoppenheer-Handen van de Klok

Lekker funky basje..

qua rapstijl vind ik je heel in het begin van de track (tot 01:12) lekker rappen.. maar als je je stem zo verheffend gaat gebruiken vind ik het minder worden. het wordt te aandachtvragend en vermoeiend.. Jammer want je hebt een goede flow, je rapt erg 'natuurlijk'..

Ah, ik heb zoiets al eerder als feedback gegeven..

Ik heb het ook met bv KRS1.. zn eerste BDP albums waren qua rapstijl lekker.. daarna werd hij erg hoogdravend,zn stem ging alle kanten op.. toen trok ik het veel minder..
Smaakdingetje dus..

@Furious5
thnx en begrijp wel wat je bedoelt. ben er zelf ook nog niet overuit of de stem aan het eind van het ocuplet niet gewoon op dezelfde wat meer relaxte lage toon moet blijven. maar ik was bang dat ik die flow niet op nieuw zou kunnen neerzetten bij een nieuwe take. Maar zeker iets wat ik in het achterhoofd hou voor de uiteindelijke master.

Denk je beste vibe tot nu toe! je bent in staat geweest het zeurdige uit je horrorraps van vorig jaar te evolueren tot een lekkere flow die erg natuurlijk aanvoelt. Zou zeggen hou dit vast. Dit stijltje past je beter.

thnx
Misschien heb je ook wel gelijk dat de meer syncopische shufflebeats mn flow meer opvangen. Ga ook zeker vaker dit stijltje toepassen (niet altijd though soms is recht ook leuk)

Lekker gerapt weer, een totaal andere sound maar ik houd er ook wel van als je je stem wat verheft.

De productie ben ik minder enthousiast over, het is me te zoetsappig.

Back