Ik luister s'avonds wel eens naar de radiozender 747AM op de middengolf tussen 22.00 en 24.00 uur naar het VPRO-programma "De Avonden". Mij is opgevallen dat op donderdagavond er vaak tussen 23.00-24.00 uur een special is over niet-alledaagse electronische muziek. Gisteravond ging het over de band "Isan", en een tijdje terug over de laptopmuziek "Ovil Bianca" en vorige week over "Francisco Lopez". Op de website "www.vpro.nl\avonden kun je trouwens alles terugluisteren.
Deze muziek is niet doorsnee. Bijvoorbeeld die Francisco Lopez maakt muziek wat je "zachte ruis" zou kunnen noemen. Je zou denken dat de zender uit de lucht was toen ze een nummer draaiden. Heel typisch.
Mijn vraag is of iemand op dit forum ook wel eens luistert naar deze muziek en/of ook muziek maakt die in dit genre past?
Deze muziek is niet doorsnee. Bijvoorbeeld die Francisco Lopez maakt muziek wat je "zachte ruis" zou kunnen noemen. Je zou denken dat de zender uit de lucht was toen ze een nummer draaiden. Heel typisch.
Mijn vraag is of iemand op dit forum ook wel eens luistert naar deze muziek en/of ook muziek maakt die in dit genre past?