battery 3 sample missing

soundmasters

Stamgast
hey hey.

ik krijg de laatste tijd bij het opnieuw opstarten van een project in cubase de foutmelding
sample missing. ik heb niets verplaatst. niet met mijn lybrarie gedaan of wat dan ook.
toch zijn er steeds samples weg.
ik heb wat op internet gezocht maar bij iedereen was het na het verplaatsen van files of iets dergelijks.
ik snap er niks van hoe ze weg kunnen zijn????
is dit een bug ofzo een bekend probleem???
grtz!

Battery 3 geeft die melding dus? Ik heb zelf Kontakt, die geeft in dat geval de mogelijkheid de map met samples handmatig aan te wijzen.

Gaat het om samples in de project map van Cubase? Je moet wel opletten dat Cubase de opgenomen samples niet delete als je het project afsluit.

nee cubase geeft de melding bij het opstarten van een project.
cubase files verwijderd hoe doet ie dat dan en waar kan je dat instellen?
kan het niet zijn dan de waves veranderen als je bijvoorbeeld een sample reversed.
zou kunnen dat ik de sample heb aangepast door hem om te draaien met battey 3 en dat daardoor
de file niet meer vindbaar is. een andere reden kan ik echt niet bedenken. samples kunnen toch niet zomaar
verdwijnen?

Als je in Battery 3 in het Cell-schermpje een sample reverse't, wordt 'ie alleen maar andersom afgespeeld, Battery laat het audiobestand zelf gewoon ongemoeid.
Als battery bij het opstarten samples mist, zal 'ie vragen of je ze op een andere locatie hebt; als je de goede locatie selecteert en je project opslaat, moet het blijven werken. Anders batt. opnieuw installeren lijkt me of NI mailen.
Er bestaan ook virussen die bestanden zoek maken btw... suc6

Back