De vraag blijft wel waarom al die 'domme fabrikanten' dan toch ooit begonnen zijn om DCO's te maken en later volledig digitaal ?
Omdat je digitaal ook vette, andersoortige klanken kan maken... jeweettoch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De vraag blijft wel waarom al die 'domme fabrikanten' dan toch ooit begonnen zijn om DCO's te maken en later volledig digitaal ?
+1
Maar dan wel zonder rekening te moeten houden met de opwarmtijd van ...
maarja die zal wel niet zo dik klinken als de slim phatty die ik op het oog heb.En welk type oscillators zitten daar in ?Heb hier een oude alpha juno staan uit 1986 ofzo: aanzetten en gewoon gaan, niks geen opwarmtijdmaarja die zal wel niet zo dik klinken als de slim phatty die ik op het oog heb.
Interessant artikel, vond ik. Gaat over de implementatie van de in de Alpha Juno gebruikte DCOs.En welk type oscillators zitten daar in ?
(DCO's mocht je zoiets niet zelf kunnen opzoeken.)
Ik hoef niet op te zoeken wat ik al weet ! Hoor je mij zeggen dat er in een juno vco's zitten dan?? (lezen en interpreteren is moeilijk schijnbaarEn welk type oscillators zitten daar in ?
(DCO's mocht je zoiets niet zelf kunnen opzoeken.)
)Bij mij ook de LPstage 2 plm een half uur voordat ie lekker op toon is.
mee. Ik heb er nooit een peil op kunnen trekken.Heb hier een oude alpha juno staan uit 1986 ofzo: aanzetten en gewoon gaan, niks geen opwarmtijdmaarja die zal wel niet zo dik klinken als de slim phatty die ik op het oog heb.

je krijgt ze alleen niet gelijk 100% 'matched' qua tune aan elkaar. Naja, 100% zal het ook nooit worden want het blijft analoog , maar daar doe je het dan ook voor, toch![]()