Multimoog Owners manual PDF ?

groener

Oude meuk?
Ik ben op zoek naar een pdf van de Owner's Manual voor de Multimoog. Is er hier iemand die me hieraan kan helpen?

Op het net staan allerlei links, maar het blijkt steeds weer de service manual of de micromoog manual te zijn.

Ik heb deze lekkere synth voor een paar weken te leen, en hij is niet erg complex, maar er zijn een paar dingetjes waarvan ik graag wil weten hoe het precies werkt.

Alvast bedankt!

wat wil je precies weten ( ik heb alleen een geprinte versie ) ?

Ik heb een pdf ervan, maar ik zie net dat het eigenlijk een manual van de micromoog is.
En ik heb de service manual als je wilt.. (36mb)
Volgens mij schelen ze niet zo veel.. ?!

Ik heb een pdf ervan, maar ik zie net dat het eigenlijk een manual van de micromoog is.
En ik heb de service manual als je wilt.. (36mb)
Volgens mij schelen ze niet zo veel.. ?!

Yep, die Service manual duikt overal op, maar die heb ik niet nodig. De Multi is gelukkig wel degelijk flink uitgebreider dan de Micro.

En marcuu: zoals ik in de eerste post al aangeef leiden links voor 'multimoog' steeds naar de micromoog manual. Ook jouw link dus.

overheen gelezen, excuus. Volgens mij kies je links waarmee je moduleert. (Aftertouch of wheel) Vervolgens kun je met de rechter schakelaar kiezen wat voor modulatie op welke componenten je wilt toepassen. lfo op pitch of op pitch + filter, s&h met of zonder retriggering van envelopes, pwm, sync etc. etc.

heb je al op de analogue heaven mailinglijst gevraagd of iemand een scan heeft?

overheen gelezen, excuus. Volgens mij kies je links waarmee je moduleert. (Aftertouch of wheel) Vervolgens kun je met de rechter schakelaar kiezen wat voor modulatie op welke componenten je wilt toepassen. lfo op pitch of op pitch + filter, s&h met of zonder retriggering van envelopes, pwm, sync etc. etc.

heb je al op de analogue heaven mailinglijst gevraagd of iemand een scan heeft?

No prob. :)

Het is me wel duidelijk links de modulatiebron gekozen wordt en rechts ervan de bestemming, maar ik wil dus graag de exacte beschrijvingen uit de manual ervan lezen. Bijvoorbeeld over hoe precies de S&H op deze Moog functioneert. En verder ook de specs over de vele in- en outputs op de achterkant (dus bijv. aan welke specs pedalen etc. moeten voldoen.)

Ik heb me onlangs met grote moeite en na letterlijk maandenlang proberen eindelijk kunnen uitschrijven van die analoguehaven lijst. Ik werd gek van die enorme hoeveelheid emails die ze verstuurden. Mijn inloggevens werden steeds als onjuist verworpen. Naar die site wil ik dus eigenlijk niet meer toe :P

http://www.moogmusic.com/forum/view....moogmusic.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=9962
daar kun je hem wel bestellen voor ca 25 euro
tav de vragen:
de service manual kan je gewoon downloaden, zonder lid te zijn van de analogsite. anders stuur ik hem je wel op zn.
de modulatie is vrij rechttoe rechtaan:
aftertouch: vast waarde ( bender ) 0-5 ( 6)volt
of uit
of de uitgang van de modulatiesectie.

modulatiesectie: (knoppen voor ) freq van de lfo /bron /doel
waarbij de mate van modulatie geregeld wordt via het wheel
de s/h heeft 2 standen:
1 waarbij hij ook triggert en dus continue hoor je iets
1 waarbij hij niet triggert en je dus alleen iets hoort als je je keyboard inhoud.

dan de in-uitgangen:

Attachments

• multimoogAp.pdf
    1,8 MB · Bekeken: 147
  • multimoogB1p.pdf
    1,9 MB · Bekeken: 151
Laatst gewijzigd:
voldoende info ?

Desnoods Moog even mailen. Lijkt me dat ze die met liefde even naar je mailen..

Net een erg vriendelijke reply van Moog gekregen. Ze hebben helaas geen documenten van spullen van voor 1996.

Back