O jee, Mario ligt al te pitten, en ik maar denken dat hij een urgent probleem heeft
Ghehe,. Neee man,.. Mario slaapt niet zo snel vriend! Maar tnx allemaal voor t meedenken,.

Ik wist wel dat t moelijk uit te leggen was,.. Maar ik probeer t nog eens,..
Nee,. kijk,. @ Niel en Kneelz
Stotteren dat weet ik wel,. da's dus de gewone gate die makkelijk te doen is door een cv gate uit van matrix (of ingewikkelder patronen door de midi in van de arpeggiator en dan cv uit) te linken aan die volume modulator van bv de nnxt,. da's easy,.
Maar ik heb nu een onwijs effect ontdekt door simpel aan dat knoppie te draaien,..
Als je 0 draait heb je gewoon signaal op vol volume,. zodra je open gaat draaien gaat ie steeds meer gaten en minder recht signaal sturen maar hij blijft intussen wel op volume,.. Alleen tijdens de gates verloopt t volume gelijdelijk naar 0,.. snappie?
Dus ik wil,..geleidelijk van een gewone aanhoudende wave naar een gated (stotter door matrix sequence getriggerd) gaan over een periode van 8 maten,.. die gate wil ik door de matrix laten triggeren omdat ik m dan niet hoef te tekenen wat fukkin ingewikkeld is omdat mn sequence sowieso nogal ingewikkeld is en uitgesmeerd is over 4 patterns,. wat dus een heleboel mathematisch tekenwerk zou inhouden met continue veranderende waarden als ik de master volume zou automaten! Terwijl dat knoppie en de matrix realtime de job doen!
Mgoed,. iedereen ligt iig al te pitten en ik ben dus de enige die nog wakker is,.. gheheh!