Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Echt 1 voor Sunny! En het is geen app. Gister bij mn concert was mn laagste 34 Hz. En hoorbaar!

absoluut waar. de waarschuwing in de manual staat er niet voor niks!de t3 gaat lager dan alle andere synth's die ik heb
trouwens, een Voyager met Waves MaxxBass gaat ook heeeeeeel laag
da's toch echt anders hoor, maxbass is leuk met het " psychacoustisch toevoegen van fictieve lage frequenties". gewoon een keer luisteren, het verschil is er echt wel.
als je een keer een T3 door je broek hebt voelen wapperen dan weet je wat we bedoelen![]()
hebben we t nu over de taurus 3 de newe die viel beetje tegen toch is toch een lilphatty op een stokie ...
wat maakt deze minataur nou anders dan de phatties ontwerp / components
dus de phatty haalt geen egt lowreso sounds
love to hear the bad stories before,...........
De Little Phatty heeft niks met de Taurus 3 te maken; ze lijken uiterlijk wat op elkaar maar zijn elektronisch heel verschillend.

twee woorden: Midi InEn toch lijkt het me kut spelen die Taurus met die voetpaaltjes

op een stokkie? Je hebt 'm dus nog niet eens gezien, laat staan gehoord. Dat valt mij nou een beetje tegen...die viel beetje tegen toch is toch een lilphatty op een stokie ...
Klavier. Zet hem naast de slim phatty.
Of dus dat verschil tussen een bass en lead synth.