nieuwe Moog synth, Moog Minitaur

Echt 1 voor Sunny! En het is geen app:D. Gister bij mn concert was mn laagste 34 Hz. En hoorbaar!

Vanochtend met m'n basgitaar nog 41 Hz. Eigenlijk altijd als ik de lage E aansla. En dan heb ik maar 4 snaren. 32,70 Hz is de lage C op een 88 toets piano ( http://en.wikipedia.org/wiki/Audio_frequency ).

Jammer dat je niet tot 33 Hz bent gegaan. Dat doet rare dingen bij de dames (Honey Pleaser).

Als die info over de minitaur klopt en de impact ervan niet overdreven is, dan is er inderdaad wel een verschil met een leadsynth. Dan klinkt hij een paar octaven omhoog getrokken misschien toch ietwat eigenaardig. :)

Dat OTA verhaal verklaart misschien waarom ook bij mij de deur kan trillen. :)

de t3 gaat lager dan alle andere synth's die ik heb
absoluut waar. de waarschuwing in de manual staat er niet voor niks!

trouwens, een Voyager met Waves MaxxBass gaat ook heeeeeeel laag

da's toch echt anders hoor, maxbass is leuk met het " psychacoustisch toevoegen van fictieve lage frequenties". gewoon een keer luisteren, het verschil is er echt wel.

als je een keer een T3 door je broek hebt voelen wapperen dan weet je wat we bedoelen :)

da's toch echt anders hoor, maxbass is leuk met het " psychacoustisch toevoegen van fictieve lage frequenties". gewoon een keer luisteren, het verschil is er echt wel.

Ik heb nog niet het genoegen gahd met een Taurus de mogen spelen, ik geloof je direct.
Kan ook niet wachten tot de desktop versie beschikbaar is. broekwapperend laag op grote subs, heerlijk

als je een keer een T3 door je broek hebt voelen wapperen dan weet je wat we bedoelen :)

hebben we t nu over de taurus 3 de newe die viel beetje tegen toch is toch een lilphatty op een stokie ...

wat maakt deze minataur nou anders dan de phatties ontwerp / components

dus de phatty haalt geen egt lowreso sounds
love to hear the bad stories before,...........

En toch lijkt het me kut spelen die Taurus met die voetpaaltjes (als je geen organist bent dan). Wel jammer dat die Minitaur niet zo hoog kan, hij is toch net een stukje goedkoper dan een Slim Phatty en heeft meer knoppen.

hebben we t nu over de taurus 3 de newe die viel beetje tegen toch is toch een lilphatty op een stokie ...

wat maakt deze minataur nou anders dan de phatties ontwerp / components

dus de phatty haalt geen egt lowreso sounds
love to hear the bad stories before,...........

Taurus 1 = een tunnelboor verstopt in een elektronisch circuit. Waanzinnig apparaat.
Taurus 2 = een Rogue op een stokje. De slechtste Taurus (slecht is relatief, nog steeds een leuk ding)
Taurus 3 = een nieuw en uniek ontwerp dat de Taurus 1 klank zo goed mogelijk bevat. Ook een waanzinnig apparaat.
Minitaur = desktopversie van de Taurus 3

De Little Phatty heeft niks met de Taurus 3 te maken; ze lijken uiterlijk wat op elkaar maar zijn elektronisch heel verschillend.

Vond het geen fijne klank, ook niet erg vet, en de bediening viel ook tegen. Voor de prijs verwacht je toch minstens een aparte knop voor de cut-off en resonance. Maar hij ziet er wel cool uit natuurlijk.

Deze Minitaur heeft iig al weer meer knoppen en de eerste demo's vallen ook niet tegen...

En toch lijkt het me kut spelen die Taurus met die voetpaaltjes
twee woorden: Midi In :)

die viel beetje tegen toch is toch een lilphatty op een stokie ...
op een stokkie? Je hebt 'm dus nog niet eens gezien, laat staan gehoord. Dat valt mij nou een beetje tegen...

Back