Jomox XBase09 Adapter

gabyprod

Ingeburgerd
Weet er iemand hier op het forum waar ik een AC/AC 12V 1.5A adapter vandaan kan halen.
Bij de Jomox XBase09 die ik heb gekocht via Marktplaats zit een vrij forse instelbare adapter maar daarvan is de output 1000mA en ik merk dat de Jomox daar niet echt lekker door werkt. Ook is deze veel te lomp om straks mee te gaan nemen naar live gigs.

Misschien iemand ervaring met adapters voor de Jomox XBase09?

Alvast bedankt.

Gaby

Thanx, had Jomox inderdaad al gemailed, en die verwijzen mij naar de Adapter voor de Xbase 999/888 en die is 10,5 Volts~AC 2 Amp.
En allekabels heeft niet die speciefieke adapter. Kun je misschien voor het makkelijk zoeken op het www een typenummer achterhalen van jou adapter? Ik zal Jomox nog wel even een mailtje sturen met de opmerking over het andere voltage/ampere van de adapter waarnaar ze mij verwijzen.
Anyway bedankt voor je snelle reactie en wacht nog even op wat reacties/tips.

Thanx, had Jomox inderdaad al gemailed, en die verwijzen mij naar de Adapter voor de Xbase 999/888 en die is 10,5 Volts~AC 2 Amp.

Ehm ja dat is ook de adapter die je nodig hebt......mijn xbase09 heeft ook een 10,5V AC / 1,6 Ampere adapter. 12,5 V AC is te hoog.

Thanx, net ook weer een mail terug gekregen van de menschen bij Jomox;
Inderdaad is het dejuiste adapter. De eerste serie was geleverd met de 12V adapter.
De 10.5 / 1.6 leverden ze al snel als vervanger voor de 12V omdat die beter zou werken.
Dus maar eentje bij Jomox zelf bestellen. Is ook een stuk veiliger dan ergens anders vandaa te halen.

Anyway, nogmaals bedankt voor je hulp!

hoppa relaxed....straks weer rammebambam in den studio :D

Back