Midas Venice 240 Externe PSU van andere merken?

smerks

Ingeburgerd
Gegroet allen! Mijn recent gekochte Midas Venice geeft een slecht signaal via het rechterkanaal - de reparatieman aan de telefoon dacht aan een slechte voeding, en die zit inderdaad goed los. Nu vroeg ik mij af of ik niet gewoon een externe voeding zou kopen ipv te gaan sakkeren met een oude interne voeding. Ik weet echter niet wat voor PSU ik juist kan kopen? Die van Midas zelf (EPS 1200) is vrij zeldzaam op het internet, dus bedacht ik mij of ik niet gewoon een andere PSU kon kopen? Ik zag bv deze https://www.ebay.com/itm/AMEK-TAC-SC...EAAOSwoylelKOl Amek supply waarbij in de titel vermeld wordt dat die ook voor Midas zou werken. De vraag is dus of ik PSUs van andere merken kan kopen die ook werken voor de Midas. Heeft iemand daar raad voor? Alvast bedankt!

Heb 2 pdfjes erbij gezet uit de manual met (hopelijk) de relevante info :)

Attachments

• midas specs manual.pdf
    10,5 KB · Bekeken: 1.666
  • midas supply manual.pdf
    24,5 KB · Bekeken: 204
Ik kan me vergissen, maar het opfrissen vd oude voeding kost je vermoedelijk niet zoveel, toch, paar verse caps en klaar misschien?

Vermoedelijk, ben er zelf helemaal geen expert in. :) Het zou me een trip naar een reparatieman hebben uitgespaard, want die zijn niet dik bezaaid in de buurt. Zou er misschien ook eens zelf naar kunnen kijken maar weet niet in welke mate dat aangewezen is voor een leek

er is een FB groep voor de midas venice, mss eens navragen daar?

Back